Gabrini Lovers Rouge Serisi

2018 yılının en popüler rujları metalik mat rujlar ve günlük kullanıma uygun jumbo rujlar.  Sevgililer Günü yaklaşmış iken ben de aşk dolu Gabrini markasının bu Lovers serisi Jumbo rujlarını sizlere paylaşmak ve yorumlamak istedim. 

 12 renk seçeneği olan Gabrini rujların en güzel özelliği dudakları yumuşacık yapması. Kırk kere üstünden geçmeye de gerek olmayacak kadar yoğun pigmentli tek seferde rengi elde edebiliyorsunuz. 






Nude severlerin özellikle bayılacağı bir performanstalar öncelikle ilk izlenimim o. Mat değil ama ıslak bir yapısı da yok. zaman geçtikçe kalıcılığı da biraz artıyor. Yemek yediğinizde bile tamamen çıkmıyor.  

İlk nemlendirip sonra görsel sunuyor aslında. Her nemlendirici yapıdaki  rujlarda olduğu gibi ki bunlara büyük markalar da dahil tazelenmesi gerekebilen rujlardan. Dudağı rahatsız etmiyor. Kokusu rahatsız etmiyor. Fiyatı da diğer rujlara göre uygun olunca  8 tl tercih etmek kaçınılmaz bence :)

Gelelim kullanım rahatlığına... Ucunun kalem gibi sivri olması  ilk başlarda rahatlık sağladı anca kullandıkça ucunun düzleşmesi her rujda olduğu gibi biraz yeteneğe bıraktı. Eğer süremiyorum ben  taşırıyorum diyorsanız onun çözümü de jumbo kalem traşı.  Kışın özellikle hem nemlendirmek hem de süslü görünmek için önerebileceğim bir seri :)

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar