Real Techniques Your Picks Berlin

Bir çok makyaj sever insan özellikle limited  yani sınırlı sayıda üretilen ürünleri kaçırmamaya çalışıyor. Hem kendimizi özel hissettiriyor hem de farklı ve asla bir daha alamayacağımız ürünlere sahip oluyoruz. 

İşte onlardan birini son 3 ay içerisinde bize çok yaşatan bir marka Real Techniques Sünger setleri, fırça setleri, mix setler ve hatta oylama ile bizim seçtiğimiz ve üretilen bu Berlin Set. 



Real Techniques sitesinden girip oy verdiğimiz  bir sürü tasarım seçenek içerisinden seçtiğimiz tasarım fırça seti kendisi. Grafitileri ile meşhur Berlin'i tamamen yansıtan ve özzellikle benim gibi Berlin aşığı birisi için çok kıymetli idi. Gratis şubelerine geldiğini duyunca  İzmir'de aramadığım mağaza kalmadı. En son İzmir'i bitirip Ankara'daki arkadaşlarıma sordurttum ve bir arkadaşım sırf benim için " ben görmüştüm dur alayım dedi ve benim için gidip aldı".  Bu set 5 tane fırçadan oluşuyor. Bakalım fırçaları neler? 
Buffing brush
Contour brush
Stippling brush
Deluxe crease brush
Base shadow brush

Bu gördüğünüz Stippling Brush özellikle krem allıkları, bb krem tarzı kremsi ürünler açısından çok başarılı. MAC 187 ile benzerliğe sahip olan bu fırça MAC'e göre biraz daha küçük bu yönden de uygulaması daha kolaylık sağlıyor. Ürün yemeden ve doğal bir etki bırakıyor. pıt pıt değdirerek tüm ürünleri teninize uygulayabiliyorsunuz. Hatta bu ara çok gördüğüm jel higlighterı mı da bu fırça ile denediğimde anladım ki doğal bitiş konusunda krem ve jel ürünlerde başarılı. 

Bu gördüğünüz benim en en çok kullandığım fırçalardan kontur fırçası. Kontürleme ve dağıtma konusunda oldukça başarılı bir fırça. Bu fırçanın güzel performansının sebebi uzunlu kısalı kıllara sahip olması. Öyle bir fırça ki çene kemiğinizin tam boyutunda. Doğal ve tam yerinde bir uygulamaya sahip oluyorsunuz. 

Bu Buffing Brush yani, diğer adı ile yedirme fırçası Toz formdaki ürünleri cilde uygulamak için. Pudra, Pudra Fondöten, Mineral pudra, bronzer, allık toz aydınlatıcı gibi ürünler için ideal. Ben ise  daha çok bronzer ve pudra fondöten için kullanıyorum. 



Instagram üzerinden makyaj örnekleri yapan birisi olarak en en sevdiğim göz fırçası kesinlikle bu karıştırma fırçaları. Karıştırma fırçalarının yapısı ne kadar güzel ise o kadar göz makyajı şahane oluyor. Derinlik katma ve kıvrım yerinden yukarıya kaş kemiğine doğru gölge ve dağıtma işlemi için ideal bir fırça. 

Bana en çok makyajlarımda sorulan soru bu kadar yoğun ve pürüzsüz  en baskın rengi fardan nasıl elde ettiğim. Ben de herkese makyaja renkli far uygulamanıza başlamadan baz far sürmeniz diyorum bu far benim için ten nude simli olmayan pudramsı bir far oluyor. 

Örnek vermek gerekirse de bu ara elimden düşmeyen Gratis'te satılan Wet N Wild ın tekli creme brulee. Bunu uygularken bu base shadow brushı kullanabilirsiniz. 

Peki başka uygulama için kullanılamaz mı derseniz.  Aslında çok amaçlı bir fırça kaş altını aydınlatma da kullanabilirsiniz göz kapağına far sürerken yoğun renk aldığı için kullanabilirsiniz. En önemli fırça kesinlikle bu bence :)



Yorumlar

  1. Real Techniques fırçaları seviyorum ama bu seti hiç görmedim mağazalarda güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. Benimde çok beğendiğim bir setti kesinlikle. Güle güle kullan <3

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar