Bee Beauty Shower Gel

Bayram indirimi başlamış iken ben de indirim ve almanızı tavsiye ettiğim marka ve ürünleri sizlerle bu hafta paylaşacağım. İndirimler güzel, ürünler şahane olunca bayram artık bizler için böyle güzelleşiyor sanırım. 


Gratis mağazalarında satılan Bee Beauty markasının  duş jellerini sizlerle paylaşmak istedim. Gratis indirimi var iken alınmasını şiddetle önerdiğim bir sürü büyük markaya inat fiyatı çok düşük olan ama performansı yüksek  bir duş jeli kendisi. Kime önerdiysem aldı ve çok bilinen bir markanın muadili sayıldığını söylediler. 

4 çeşidi bulunmakta ama ben sizlere en beğendiğim ve ayıramadığım 3 tanesinden bahsedeceğim.  

İlk olarak bu gördüğünüz mis gibi kokan kahveli çeşidi. Buram buram kahve kokuyor. Eğer yoğun kahve kokusu sevmiyorsanız aşağıdaki seçeneklere bakabilirsiniz. 


Bu ikinci en son çıkan çeşidi ve benim gerçekten favorim olan  vişne kokulusu.  Özellikle tekrar belirtmek istiyorum bu ürünler o çok bildiğimiz ve hepimizin kesin kullandığı markalar gibi kalıcı kokulara ve benzer kokulara sahip.


Son favorim ise çilekli cupcake kokulu olan bu duş jeli. Bee Beauty duş jeli kadar şampuan saç kremleri, el kremleri gibi bir çok ürün seçeneğine sahip. Gratis'in markası olduğu için de hem düşük hem de başarılı. 

Performansı peki nasıl dediğinizi duyar gibiyim. Köpürmesi başarılı, koku konusunda zaten kalıcılık mevcut, içerisinde gliserin ve E vitamini olduğu için nem dengesini sağlıyor yumuşacık bir cildiniz en son kalıyor uygulama sonrası. 
Ben sevdim heme  fiyatı 2.50 tl gibi bir fiyata inince ee almak gerekiyor bence :) 

Yorumlar

  1. ben çilekli olana bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. bee beauty bayıldığım bir markadır benim :-)) el sabunları favorim..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar