W7 Strobe Time Palet

2017 yılında  mat farlar yerini mat rujlara gözler ve yüzler daha parıltılı, ışık hileli ve yansımalar içeren kontürlere yer verdi. Bir çoğumuz bu süreçte hangi ürün iyi hangi ürün cildi için ve uygulama açısından uygun bilemez hale gelebiliyor. O kadar fazla ürün var ki benim bile bazen aklım karışıyor.  Eveshop mağazasında satılan W7 ürünleri ile ilgili yazılarımı çok sevdiniz ve ben de yeni ürünler geldikçe sizlere yazısını yazmaya çalışıyorum. Bahar ayında W7 standına bir çok yeni ürün geldi.
Özellikle allık ve highlighter konusunda fazla bonkör bir stand olmuş dedim kendi kendime hatta.  Bunlardan biri de W7 Strobe Time highlighter paletti. 

Highlighter arayışında iseniz pigmentasyon, tene uyumlu olacak doğru renk ( yaz ve kış  kullanılabilecek orta tonlu da önerebilirim çoklu palette olabilir ), tozutma yapmayan ürünler en doğru tercihler olabilir. Tabi en temelde şu an highlighter olabilecek ürünler içerisinde sim yerine yoğun doğal parıltı taşıyan ürünler revaçta.  




Strobe Time  en açıktan en koyuya 4 renk seçeneğine sahip bir palet. Kışın en açığı highlighter iken yazın bu paletteki  sağ ikiliyi daha çok tercih edeceğim kesin. Peki pigmentasyonu nasıl ? 




Pigmentasyonu yüksek tozutma asla yapmayan bir palet. kontrolü sizin elinizde olan bir ürün. sürdüm ama çok geldi az geldi diye bir şey yok. Fiyatı uygun hatta %50 indirim ile çok daha ucuza gelen bir palet. 

Bu paleti almanızı öneririm. Eğer hiç highlighter hatta bronzer paletiniz yok ise bu fiyata böyle performanslı ürün sayısı pek yok :)




Yorumlar

Popüler Yayınlar