Maybelline Push Up Drama & Push Up Angel Karşılaştırması

Göz makyajının en önemli malzemelerinden biridir rimeller. Doğru rimel kullanımı makyajınızı çok daha etkileyici ve güzel gösterir. Bir çok markanın şuan yeni ürünleri satılmakta. Bir ürün kirpikleri uzun göstermeyi vaad ederken biri  kıvrık göstermeyi, takma kirpik etkisi yaratmayı, akmama gibi vaadlerde bulunuyorlar.  Bu ara en çok gördüğüm ve çokça soru aldığım bir markanın 2 aynı serinin farklı vaadli ürününü  incelemek istedim.  Maybelline The falsies  Push Up Drama ve The Falsies Push Up Angel' ı uygulamalı sizlere göstermek istedim. 


Görüntü olarak renk farklılıkları hariç pek bir fark yok gibi dursa da hatta bir arkadaşım yanlış rengi almışım dedi. İç fırça ve etki açısından farklılar. 
Push Up Drama hacimli, kıvrık ve dramatik bakış vaadinde bulunuyor. 
Push Up Angel ise uzun kanat gibi görünümlü kirpikler vaad ediyor peki hangisi daha doğru ürün sizin için ?

Fırça olarak farklı iki fırça görmekteyiz. biri tek tarafında slikon bulunan kıllara sahipken diğeri 360 derece slikon kıla sahip.  Push up angel maskarasının muadili ise clinique markasının bir ara limited çıkardığı alt kirpik rimeline benzemekte. İlk fırçasını gördüğümde ve yorumlarda değişkenlik görünce bu şahane bir alt kirpik rimeli demiştim. Hem alt hem üst kirpik için  denediğimizde iki ürünü de sonucu gördüm. 
Push up angel ile push up drama'yı kirpiklere uyguladığımızda ise farkı görmekteyiz. Kirpiklerim uzun olduğu için ben uzun göstermesinden çok gür ve siyah kıvrık bir kirpik görünmesini isterim. Push Up Angel vaadini bende daha gerçekleştirdiğini düşünüyorum.


Push Up Drama kısa ve çok gür  doğal kıvrıklığı olan  kirpikler için ideal olduğunu düşündüm.  Seveni çok ben de sevdim. Ama tercihim sanırım Push Up Angel'dan yana  :) Sizin favoriniz hangisi ?  
Eger yazımı begendiyseniz  Gratis'teki yazıma da tıklarsanız  buradan çok sevinirim TIK TIK






Yorumlar

  1. benimde merak ettiğim bir seri , takma kirpik etkili olanı tercih edeceğim büyük olasılıkla ...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar