Sleek İ Divine Favori Paletlerim Original ve Sunset

Sleek i-Divine far paletleri hakkında bir çok blogger arkadaşım övgü ile ilk Gratis'e geldiği günden itibaren övgü ile bahsetmekte. Bu paletlerden Türkiye'ye gelmeden önce kullanmış ve  artık pahalı fiyatlara almayalım hepsini dedim.  Türkiye'ye gelse keşke demiştim. Gratis bize Sleek ürünlerini getirdikten sonra ise huzurla bol bol ürünleri kullanmaya başladım :) 


Size en sevdiğim paleti paylaşmak ve bahsetmek istedim ilk olarak. Bu paletin adı Original. Palet 12 renkten oluşmakta. Pigmentasyonu yüksek  ve genel olarak fiyatlarına göre oldukça kaliteli.  İç kapağında kocaman aynası var bir tek uzun tırnaklı iseniz açarken zorluk çekebiliyorsunuz :) Peki hangileri parlak hangileri mat renk derseniz 12 farın bir tanesi mat diğerleri ışıltılı ama simli değil. Sedef ve parıltı diyelim biz onlara tabi günlük makyaja  uygun bir palet.

İkinci favori paletim ise aşağıda gördüğümüz sunset paleti. Sleek i-Divine sunset paleti adı gibi tam gün batımı renkleri taşıyor;kızıl, transit yeşil, gold, bronz , pembe-altınlar mavi ile sarı, haki yeşili siyahı da içinde bulunduruyor.
Farların isimleri şeffaf bir plaka üzerinde yazmakta. Farları kullanırken fırça alımı sırasında tozutma yapıyor ancak sürerken o kadar tozutma ve dökülme yapmıyor. Hatta ben ıslak kullanımda daha da bayılıyorum bu farlara. Daha net renkler çıkıyor ortaya. İlk  uygulamam sunset  paletindeki turuncu dawn ve original paletindeki e10 the thames renkleri  ile yapıldı.



İkinci Makyajım ise original paleti ile sadece yapıldı :)




  Bir uyarı yapmak gerek eğer göz kapağınız yağlı ise bir baz kullanmanızı öneririm. Çünkü pigmenti çok yüksek ve üstte de dediğim gibi ıslak kullanımda bile aktifleşen bu farları kullanmadan baz hatta çok yağlı ise transparant pudra kullanmanızı öneririm.  

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar