Defne Butik Sabun Taş Hesabı Alışverişim

Herkese merhaba 
Öncelikle bu ara sizin talep ve sorularınıza cevap vermeye onlar ile ilgili yazılar yazmaya çalıştığımı belirtmek isterim. 

Beni takip edenlerin bazıları bilir  ben Ege Sosyal Girişimciler Derneğinin yönetim kurulunda bulunmaktayım. Bizim işimiz tabi ki girişimciler ve girişim projeleri. Biz güzel bir kahve ve edebiyat etkinliği gerçekleştirdik kasım ayında ve bu etkinlik sponsorlarımızdan biri   Defne Butik Sabun Taş'tı.  Daha etkinlik öncesinden benim paylaşımlarımı nelerden hoşlandığımı inceleyerek bana o gün hediye getirmişler. 

Bu balerin kıyafeti ve balerin pabucu bulunan kokulu taş çerçeveleri gördüğüm an  aşk yaşadım. Çok hoş bir jestti  benim için.  Bizim derneğimizin en değerli girişimci adaylarından biri olması  Aysun Hanım'ın ( bakmayın hanım dediğime Aysun ablam artık o benim ) ise  daha hediyeyi anlamlandırdı. 

Tabii benim Nüket Ablacım'da ( yoldaşım, ablam, sevgili derneğimizin başkanı ) biraz benim neler sevdiğimi çıtlatmış ve bu ikinci hediye ortaya çıkmış.  Rujlar, Chanel çantalar topuklu ayakkabılar parfümler, ojeler, fırçalar  bir de kocaman melodi yazan mis gibi kokan kokulu taştan bu isimliğimi görünce " bu nedir nasıl bir güzelliktir? "dedim. 


Defne Butik Taş& Sabun  hem facebook hem Instagram üzerinden şuan sipariş almakta  ve ben hesaplarına girip kendime üstte gördüğünüz bu isimliği yaptırdım. ister masanıza koyun ister duvarınıza asın. Şekil, desen, isim, harf bir sürü çalışamaları var hatta. Kokulu  sabun dışında Mevlud için, doğum günü, 1 yaş  gibi özel gün set ve çalışmaları da yapıyorlar :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar