Saçı yıpratmadan Ombre Yapmak İsteyenler İçin Syoss Amonyaksız Boya


Saç boyamak isteyip boyayamam ben diyenlerdenseniz veya saçımda boya var boya boyayı açmaz algısından dolayı saçınızın yanmasından korkuyorsanız.  Bu yazımı okumanızı tavsiye ederim.


Beni tanıyanlar  benim saçlarımdaki değişimleri hep bilir. Saçımı ombre kullandım, koyu kullandım, kumral ,sarı kullandım, pembe bile kullandığımı bilirsiniz.  En son 1.5 sene saçıma bir şey yaptırmadıktan sonra saçımın uçlarını gri yaptırmak istediğimde saçım epey yıpranmış  bir küllü renk çıktı. En son koyulaştırıp 1 yıl dokunmadım saçıma ve bu saç rengini elde ettim. 

Sonra bir tanıdığım Syoss boyalarını söyledi bana eskiden kuaför boyalarını daha etkili diye alır amonyaksız boyaların boşa iş olduğunu düşünürdüm. Tanıdığım bana Syoss Oleo Instense'in Amonyaksız ve bitkisel yağlar içerdiğini, Uygulama sonrası saçının naylonumsu kuruluktan öte parlak ve yumuşak olduğunu söylerek şiddetle saç rengimi bu 9-10 platin sarısı ile açmamı önerdi. 

Bu boyanın normal fiyatı 24.90 tlydi %50 indirim ile aldım ben. Saçlarım ile en çirkin bozumu verdim ve işe koyuldum. 

Saçlarımın uçlarının  daha açık olmasını istediğim için önce uçlarından istediğim kadarını boyayarak  30 dk beklettim. Açılmasını kontrol arada ettim sonra bir üst tarafında daha doğal geçiş olsun diye tarağın üzerine boyayı sürüp saçımı taradım. Diplerimi kendi rengim bıraktım ve aşağıya doğru  yanaklarımdan aşağıya doğru taradım. 


45 dk tamamlandıktan sonra ise saçımı yıkadım. içinden çıkan bakım kremini sürüp bekletip yıkadım ve ışıksız bunu elde ettim. 


Boya ışıkta bu şekilde duruyor. Parlaklığı konusundaki vaadi dışında boyalı saçı açmayı başardığı için ve bunu yıpratmadan uyguladığı için  benden gerçekten tam puan aldı.  Hatta kuaförüme gösterdiğimde başka kuaföre mi gittiğimi sordu ve çok başarılı buldu.  Artık uzun süre bu saç ile kalacağım gibi:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar