Yine yeni yeniden Sorular

Merhaba

Bana şu 2 aylık süreçte yine instagram hesabıma mesajlar gelmeye başlayınca dedim ki " melodi hadi cevapla bakalım " tek tek soruları buradan da cevaplayacağım ki beni tanımak isteyenler benden yardım almak isteyenlere yardımcı olması adına ... 

1) Melodi yaşın kaç
 fotoğraflarına bakınca net asla yaşını söyleyemiyorum . 

27 yaşındayım. 2011 yılından beri blog yazıyorum. 

2) Instagram üzerinden paylaştığın mac ürünlerini gördüm  en favori mac ürünün hangisi?

Ben  duo concealerını çok seviyorum nedense. Allık pudralarda çok daha iyi markalar olduğunu düşünüyorum. Özellikle dudak kalemi ve rujlarına bayılıyorum. Ama maalesef zam gelince fiyatları bir anda çok pahalı oldu . Bir ürün alacaksanız ruj veya kapatıcısını alabilirsiniz .

3) Sahte ürün hiç kullandın mı replika makyaj malzemeleri hakkında ne düşünüyorsun? 

Arkadaşlar bu konuda nedense çok içten söylüyorum. Replika ürünlere o parayı vereceğinize indirimleri bekleyin . İnanın hem sağlığınız hem cebiniz için doğru olan bu. Ben hesabımda da paylaşmıştım. Alaçatı pazarına Naked 7 paleti gelmiş diye. Yahu hiç mi merak etmiyor kimse en son kaç çıkmış diye hadi bilmiyoruz o kadar para verilir mi ona :)

4) 18 yaş altındaki takipçilerini neden makyaj ürünü çekilişine dahil etmiyorsun

Bu konuda çok katıyım . Beachlerde full makyaj 15-16 yaş sarıya saçlarını boyatmış kızlar görüyorum ve inanılmaz üzülüyorum. Kızlar ne kadar uzun süre doğal kalıyorsunuz inanın yıllar sizi bir o kadar yavaş yaşlandırıyor :)

5) Şu ana kadar en sevdiğin likid mat ruj markası hangisi?

Colour Pop markasını çok sevdim. Sevgili Gülşah'ın önerisiyle bir tane alıp sonra gözü dönüp 5 renk daha aldım. Sürdüğünüzde yarım dk sürmüyor kuruması. Hatta bir deneme  yaptık ver yanağını öpücem dedim sıkı sıkı öptüm ve  şarap rengi  rujum ( more  better rengi)  hiç bulaşmamıştı. Erkekler bile şaşırıp kız arkadaşa alınacak hediye  listesine eklenmeli şakasını yaptılar. dökülme yapmıyor çünkü yapısı o kadar ince ki  kuruyup dökülecek bir yapısı yok :)
Eğer bana biraz daha uygun bir marka önerir misin derseniz . Sanırım bu pastel day long rujları olur. indirimde 11 tl ye almıştım.  3. önerim ise Golden Rose longstay likid rujları.  ama bunlarda maalesef az bulaşma oluyor :)

6) En son ne aldın?

En son yılbaşı öncesi biraz gözüm döndü morhipo.com dan 2 tane beymen çanta aldım %60+%20 indirimle. İnstagram hesabımda da hatta paylaştım. 
7) Snapchatte var mısın ? Youtube hesabın yok seni izleyebileceğimiz neresi var ?

Youtube kanalı açmak istiyorum fakat buna zaman ayırabilir miyim  şuan emin olamadığım için bekletiyorum. Snapchatten bazen susmuyorum bile oraya beklerim idolemelodi olarak aratırsanız buluşabiliriz.

8) Bende blogger olmak istiyorum ne yapmam gerek?

Aslında bu soruya  şunu şunu yaparsan blogger olunur demeyi doğru bulmuyorum. Önceden takipçi sayın yüksek olsun takipçi çek paylaşım çok yap blogger olursun diyorlardı. En azından ben bu işe giriştiğimde bana sık sık çekiliş yap  yazı yaz dediler . Lakin teknoloji geliştikçe sahte takipçi satın almalardan dolayı maalesef takipçi sayısından bir blogger'ın başarısını ölçemez olduk. İçeriklere baktığında içten samimi ve gerçekten  paylaşmaktan öte karşı tarafa bir şey katmak için bir paylaşım görüyorsanız. Bu işi ciddiye alanları ve  içten çalışanları görebilirsiniz. Benim tek önerim. içten  yazılar  özenli ve görsel niteliği yüksek  paylaşımlar yapılması. Kişi bunu bir bedava ürün alma platformu olarak düşündüğünde ömrü kısa süreli oluyor :)

9) En sevdiğim cilt bakım markası?

Ben nedense masum İzmir'li olarak Bath & Body Works hastasıyım. ürünlerini hepsini seviyorum ve lütfen artık İzmir'e de açılsın diyorum :)



Yorumlar

Popüler Yayınlar