Cherry Chree Contour Basix Cream Edition Kontür Paleti

Herkese merhaba  bugün uygulaması ile ilgili sorular ve sorunlar duyduğum bir üründen bahsetmek istiyorum sizlere. Eve Mağazasında satılan Amerika'dan ithal  bir kaç marka bulunmakta. Bunlardan birisi de Cherry Chree markası bu marka hem uygun fiyatlı hem de çeşidi bol bir marka.  Ben  ilk Eve mağazasına geldiğinde allık ve bu kontür setini aldım. 

 



Bildiğiniz gibi kontür yapmak  için cildinize uygun doğru ürünü kullanmak doğru rengi seçmek ve uygulamak gereklidir. Instagram üzerinden de bir ürün paylaştığğımda özellikle allık ve kontür ürünleri ise kimlerin kullanabileceğini kimlerin kullanmasının uygun olmadığını sorular ve görsel açıklamasında belirtmekteyim.
 Kontür  ürünleri krem ve toz allık yapılı olarak 2 ye ayrılmaktadır. bazı ürünler hatta mat ve parlak olarak ta ayrılsa da benim önerim tabi ki mat ürünlerdir. Parlak olan paletlere ben genelde kontürden çok bronzer ve highlighter ürünü olarak bakmaktayım.  Ki cherry Chree'nin 4'lü highlighter Blush &  Contour paleti  bence kontür yerine bronzer olarak adlandırılmalı hep derim . Hatta Detaylı o paleti sevgili Nihal Ablacım Hüzün Sarısı olarak ta tanıdığınız. Benim yazımı görüp almıştı. yazısı için  tık tık 

Gelelim ürüne. 
Bu palet 6 krem kontür  renginden oluşmakta. ne kadar ürünler bu kadar koyu da gözükse pigmentasyonu düşük ve ilginç ki  sanki kontüre yeni başlayanlar için hem avantajlı hem dezavantajlı.
 Bu ürün orta pigmentli olduğu için ay çok kaçırdım suratımda keskin çizgiler oluştu diyemezsiniz ama bir kötü özelliği de bu ürün fazla ıslak ve parlak bir ürün. Parlak derken parıltısız  ama ıslak . Bir çok takipçim bana " Melodi bunu nasıl kullanalım dediğinde üzerine Transparan pudra geçmelerini önerdim. 
Zaten bence  kremsi kontürlerden ise pudra yapılıları tercih etmenizi öneririm.
Teninizin  2 ton koyusuyla uygulama yapmanız yeterli koyu kahve  30 renkli paletleri almanıza gerek yok :) 
Yani özetle bu paleti alabilirsiniz ancak cildiniz yağlı değilse. yağlıysa lütfen toz ürün kullanın :) 

Yorumlar

Popüler Yayınlar