Kendin peeling yap

Herkese merhaba 
Bugün pratik ve belkide kurtarıcı bir küçük  yöntem paylaşmak istedim sizlerle.  Çevremizde bir sürü peeling etkili ürün bulunmakta. Bazılarının içindeki tanecikler başarılı etki ediyor bazıları ise  ten ile temasa geçtiği an eriyor.
Rossmann mağazasında satılan ürün mesela görüp aldım ama fiyatları yüksek olduğu için hep dikkatli kullandım :) Güzellik salonumda  ben bu  şişe içindeki peelingi gördüm . Hatta her gidişimde farklı bir marka vardı ama yapıları aynı sadece kokularının biri elmalı biri Aleo veralı biri hindistan cevizliydi.  

En büyük özellikleri tanecikleri gerçekten etkiliydi. İçinde yağ  ve tuza  benzer belkide tuz olan bir karışımdı çalkalıyor ve elinize bir miktar alıyorsunuz ovuşturuyor ve duruluyorsunuz. Manikür pedikür dışında vücuda da uygulanabilecek miktarını ararken . Bir arkadaşım kendin yapsana  dedi . 
Nasıl yani dediğimde bana  bebek yağı hatta istersen bitkisel kayısı yağı badem ve fındık yağı da koy  içinde şişenin tuz koy ve karıştır bak bakalım ne olacak dedi. Hatta bana Himalaya tuzu kullanmamı söyledi ve denediğimde aynı o peelingden elde etmiş oldum. Teniniz hassas ise normal tuz ile yapın :) 
bazen yağ esanslarını değiştiriyorum ancak vücut el ve ayak için gerçekten başarılı bir ürün elde ettim. Deriyi tahriş etmiyor ama tanecikleri küçük ama az sert olduğu içinde ölü deriyi temizliyor :)Yağ ise yumuşatıyor ve nemlendiriyor . Her kullandığımda farkediliyor :) Denemenizi öneririm :) 

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar