Eve Shop Yılbaşı İndirimi Alışverişim


Yılbaşı öncesi bir kaç alışveriş yaptığımı belirtmiştim biliyorsunuz en çok alışveriş yaptığım yer Eve mağazası oldu. Eve mağazasında hep farklı ürünleri uygun fiyata bulduğum için ve çalışan ekibin sıcaklığına bayıldığım için hemen oraya gidiyorum eksiğim olduğunda.  Bu yılbaşı indiriminde çok güzel ürünler gelmişti. Yurt dışından sipariş vermeyi düşündüğüm ürünleri bile buldum :)


İlk olarak bu setten başlayalım istedim çünkü o kadar güzel bir hediye önerisi ki bu şunun şirinliği bile al beni demiyor mu ?  Bu setler de indirimdeydi. 

Bu dudak ve yanak  için kullanılan balmlar çok ilginç geldi. Bizim Mac markasına deli paralar verdiğimiz lip&cheek  ürünleri gibi ama tek fark 5 te 1 fiyatınaydı :) 

Tam kışın ortasında el kremi arayışınız varsa ama para öyle vermek istemiyorum diyenlerdenseniz cashmere markasının bu setleri tam  sizlik demektir .2 çeşidi bulunmakta bu set yanlış hatırlamıyorsam 13.90 tlydi. 
Bir diğer sette ise bu 2 Büyük 5 küçük boyu vardı :) Bununda fiyatı 15.90 tl 

Bir diğer set ise bu dudak seti . Kışın balm kullananlar için avantajlı ve uygun fiyatlı setlerden biri .

Gelelim benim en sevdiğim markanın ürününe. The creme shop markasının bir çok ürününü  çok severek kullanmaktayım. Özellikle çeşit çeşit süngerleri var. kartışık setten tutun göz süngerine kadar blenderdan bu gördüğünüz süngerlere kadar. Fiyatları başka markalara göre daha uygun fiyatlı ama işlevi başarılı. Bunun tatlılığına bakar mısınız. fiyatı 13.90 tl 
Bu da benim kullandığım karışık sünger paketi. Neye ihtiyacınız varsa hepsi var :)

Yine creme Shop'tan bir set. Bu sete bayıldım premium serisi ve bambu kıl fırçalar . Birine hediye için güzel bir set. bu ürünler de indirimdeydi. 

Eve mağazasına bir yeni gelenler ise parfümlerdi. Özellikle farkettim epey çeşit vardı. Genellikle de kokuları hep bizim yüksek fiyatlara bulduğumuz büyük markaların parfümlerine benziyordu. Hatta bazılarının şişeleri bile benziyordu. 10. tl ile 24.90 tl arasında genellikle 19.90 tl ye olan parfümler var. Bu gördüğünüz ise fashion fever benim favorilerimden biri . fiyatı 19.90 tl 
                                         
                                        
                                     Mesela bunun şişesi size tanıdık geldi mi :) 


Mesela bu Gördüğünüz Acqua di mare size tanıdık geldi mi Gio gibi :) Kokusu da benziyor biliyor musunuz . Ben çok sevdim. kalıcılığı da güzel daha ne olsun. Bu da 19.90 tl 
Eğer diyorsanız melodi hangi rimeli alacağımı bilmiyorum hangi fırça bana uygun bilmiyorum. The Creme Shop buna çözüm getirmiş. Slikon uçlu bu fırçalar 9.90 tl  en uygun fırçayı bulamnıza hatta hijyen açısında daha kolaylık sağlayacak bir set. 

Gelelim bu meşhur usturalara. yurtdışından aliyim derken eve getirmiş. insanlar ne kadar yüzüme uyguluyorum dese de siz de benim gibi esmer veya tüyleriniz siyah ise denemeyin canlarım. Ama benim kaşım küstüğü için ben kaşlarıma uygulamak için aldım. Uygularken bir krem  sürmenizi öneririm çünkü hiç bir şey sürmeden benim gibi düz kullanırsanız ilk 5 dk tahrişten yanma hissedersiniz :) 

Gelelim bu güzel hazır kendinden yapışkanlı takma tırnaklara tanesi 9.90 tl :)

The creme Shop'un  en sevdiğim ve stokladığım blending süngerine . Çok severek kullanıyorum . yedekledim bile :) Hatta ben aldıktan sonra bu sefer küçük göz altı için olanlarından da aldım. 


Yeni çıkan Neutrogena %50 indirimde olunca denemek istedim. Bir arkadaşım da özellikle göz makyaj jelini al diyince aldım. Kokusu o kadar güzel ki bana Estee Lauder ürünlerini hatırlattı . 

Far paleti arayanlara önerebileceğim bir marka olan cherimoya  2 farklı palet yapmış. Simli ve parlak  far arayanlar bir bakmalı çünkü bronzer allık ve highlighter'ı da bulunan bu ürün  çok güzel. 


Vee gelelim olay sete. Instagramda , mağaza'da snapchatte herkes bu ürün hakkında sorular sordu bana . bir tane alıp gidip ikinciyi hediye diye alan bendeniz öve öve bitiremiyorum. Neden mi ? Tam mat bir ruj düşünün ama kalıp gibi sürdüğünüzde kalınlık hissettirmiyor . Pigmenti yüksek , anında kuruyor ve en ilginci elinizle ovuşturuyorsunuz elinize bulaşmıyor . bu 5 li set 29.90 tl şiddetle önerdiğim bir set. 

Ve son olarak şahane bir ürün . Hindistan cevizi yağı :)
Göz makyajı saç bakımı nemlendirici , yemek lezzetçisi  hepsine güzellik katıyor . Ben göz makyajımı bile hindistan cevizi yağıyla temizliyorum. Şahane değil mi ? 

Umarım bu paylaşımım sizlere yardımcı olur. İndirim bitmeden bir daha bakabilirsiniz  bence Eve Mağazasına :) Hepinize iyi yıllar diliyorum sizi kocaman öpüyorum. 







Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar