Cecile Long Kisses Mat Ruj İncelemesi

Mat rujlar ile ilgili çok soru alınca incelediğim markaları sizlerle paylaşmak istedim. İlk olarak Cecile markasının Long Kisses   mat likid rujlarını ele aldım.  
Likid rujlar normal mat rujlara göre biraz daha satın alınırken dikkat edilmesi gereken bir ürün. Şu ana kadar bir çok markayı deneyip bazılarının mat diye belirtilmiş olmasına rağmen matlıktan uzak olduğunu da gördüm. Böyle olunca da mat rujların da kendi içinde mat, yarı mat ve mat denilip mat olmayan olarak ayrımını yaptım ( sahtekar mat diyebiliriz ). 
Ben Cecile markasının 3 rengini aldım ve bu üç rengin üçününde birbirinden farklı olduğunu gördüm. kuruyunca koyulaşma pullanma dökülme gibi etkiler olmadı ve kadife gibi bir etki bıraktı. Dayanıklılık konusunda  büyük vaadlerde bulunan mat likid ruj bulmak sayılı olduğu için 4 saat kadar dudağımda yemek içmeye dayandığını gördüm. ( Ben ilk seferde sıvı bulaşan yiyince maalesef dudağımın ortasındaki ruju da yediğimi fark ettim  siz siz olun makarna , salata  çorba gibi yemek yiyecekseniz dikkat edin ) .

Bendeki Cecile rujlar resimde gördüğünüz gibi soldan sağa  renk  numaraları 11,9,21.

Yorumlar

Popüler Yayınlar