Mac vibe tribe koleksiyonu


Geçen hafta Vibe Tribe koleksiyonu Mac mağazalarına geldi diye koştum bir mıncıklayayım , bir inceleyeyim ne var ne yok dedim . Koleksiyon delisi bir olduğum için özellikle hevesli hevesli mıncıkladım:)

Tam bir yaz koleksiyonu olmuş bu koleksiyon. Bronz ve kahve tonları  ağırlıklı koleksiyonda tam bir çöl fırtınası yaşatmış bize Mac :)
Rujların swatchlarını özellikle aldım ama tabi ki benim favorim Hot Chocolate rengi oldu . 

Ojelerin özellikle tasarımlarına bayıldım. 

En sevdiğim far paleti call of the canyon oldu. Koleksiyonda 2 tane  4 lü palet bulunmakta. 
Swatchlarından da görüldüğü gibi pigmentasyonu gayet başarılı ve içinde hafif parıltı bulunmakta bu da rahatsız edici değil. 
Allık olarak modern mandarin benim favorim oldu . 

Fırçalar beonzerlar. Allık bronzer highlighter beraber olan ürünler  yani çeşitli ve güzel özellikle bu kontur fırçasına bayıldım ama günün sonunda hot chocolate ruj alarak çıktım :) 


Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar