Blippo.com alışverişi

Merhaba :)
Bugün sizlere bulduğum an sitesinde 3-4 saatimi geçirdiğim ve sonunda küçük bir şeyler aldığım siteden bahsetmek istiyorum.
Site bir japon ve kore ürünleri satan bir site fakat Türkiye'ye  genellikle freeshipping var ve  ödemeleri tl üzerinden yapabildiğiniz bir sisteme sahip. www.blippo.com sitemizin linki aylık paket üyeliği içinde www.kawaiibox.co dan bakabilirsiniz. Aylık üyeliklerde size  en beğenilen ürünlerden her ay farklı farklı yolluyorlar . Ben öncelikle  tek tek ürün seçmeyi tercih ettim:)
Öncelikle kargom bana 3. Hafta ulaştı ve sapasağlam gelmişti .  İçinde bu harf şeklinde kopukler vardı :) 
 Ben bir masa takvimi  , takma tırnak, tatlı ve sticker aldım. 
İkinci alışverişim kesin olacak çünkü hem güvenli hem de kaliteli ürünler uygun fiyata mevcut . 

Yorumlar

  1. Bedava kargoyumu seçtin? evde olmadığımız zamanlarda nereye geliyor pttyemi yoksa başka bir kargoyamı?

    YanıtlaSil
  2. Bedava kargoyumu seçtin? evde olmadığımız zamanlarda nereye geliyor pttyemi yoksa başka bir kargoyamı?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar