Anneler günü alışverişi

Merhaba :) 
Anneler günü için indirimler başladı. Tabii yağmura çamura rağmen ben yakınımdaki gratis ve eve mağazalarına koştum. Bakalım ben neler almışım ??

Fırçalarımızın temizliğindeki baş yardımcım bebek şampuanını eve mağazasında set olarak buldum. 750 ml şampuanın normal fiyatı 13.90 tl  bu set ise  8.95 tl ye geldi.  Yanında da deterjan hediye :)
Tek kullandığım ve memnun kaldığım deodorant rexona shower fresh olunca  almamak olmazdı. Migrosta indirim deodorantlarda yoktu. Gratiste de 7.90 tlydi ama  eve mağazasında 5.90 tl ye görünce kaptım 2 tane . 
Gelelim oda kokuları ve mumlarıma . Ben deli gibi mum ve oda kokusu kullanan biriyim bu yüzden indirim görünce alıyorum:)   Air wick life sense içindeki 3 kokuyu değişerek dağıtıyor ve çok hoş:) fiyatı 14.90  yerine 10.50 tl. Mumlar ise  12 tlden 8.75 tl ye indi . 
Colgate optik beyaz 500 ml ağız bakım suyunu 10.15 tl ye eve mağazasından aldım. Küçük boy fiyatına büyük almış oldum. 
Yine eve mağazasında maybelline  ürünlerinde %40 indirim vardı. Gratiste de %40 vardı fakat maybelline in color tattooların  mat olan farları yoktu . Eve mağazasında tanesini 11.50tl ye bulunca kaptım  creme de nude ve  creamy beige  renklerini. 
Gelelim aşklarıma. Maybelline in yeni gelen  the blushed nudes paleti 40 tlden 25 tl ye iniyorsu hem eve hem gratis mağazasında bende renklerine aşık olduğum için aldım. 

Gratis mağazasında Wet N Wild markasında da %40 indirim olunca  almadığım petal pusher ı da 12.90 tl ye kapmış oldum. Benim anneler günü çıkartmam bu şekilde :) 

Yorumlar

Popüler Yayınlar