İkea alışverişimde ne aldım?

Merhabaa :)
Bugün küçük bir ikea alışverişim oldu. Sizinle paylaşmak belki  yaptığım alışveriş  size de yardımcı olur diye düşündüm.  Alışveriş arabam bu şekildeydi kasaya geldiğimde .
Bir nevresim takımı, 3 mum, 3 dekoratif cam kırık cam görünümlü taş, 2 büyük bardak, bir laptop için düzenleyici(adını hatırlayamadım:) ) 
İlk olarak dekoratif taşlarımı neden aldım? 
Bu taşları fırçalarımı koyduğum düzenleyicimin tabanına koydum böylece fırçalarımı bu kırık camların üstüne yerleştirdim ulaşması kolay oldu. 
Gelelim mumlara . Mum delisi bir insan olabilirim ve bath &body wprksün izmir'de olmamasından dolayı İkea benim tek çarem oldu (acındırırsam getirirler mi? ) 
Laptop kullanırken kafamı eğmek istemediğim için bu laptop için güzel bir yardımcı oldu bana .15 tl fiyatı. 
Küçük ama faydalı bir alışverş oldu bence . Doğum günümde bakalım ne hediyeler alacağım:) 





Yorumlar

  1. Tas fikrine bayildim. Mutlaka uygulayacagim :)

    YanıtlaSil
  2. taşları koyduğunuz düzenleyiciler nerden acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vpleksihome instagram hesabında satılmakta :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar