Parfüm alışverişim

Herkese tekrar merhaba :) bu ara çok alışveriş yapıyorum o zaman "neden ben indirimli zaman başlamışken paylaşmıyorum?" dedim ve hemen  ilk ve en sevdiğim alışverişimi yazayım dedim .  Hadi bakalım ben neler almışım :) 


Mizu.com dan daha önce alışveriş yapmamıştım. ınstagram'dan takip edenler bilir biz Gülşah ile Juicy Couture koleksiyonu yapıyoruz. Fiyatı uygun bulduk mu kapıyoruz :).

 mizu.com'da Juicy Couture 189 tlye inmiş ki normal fiyatı 300 küsür tl  hemen Gülşah ile kaptık. Kokusu o kadar kalıcı ki şişesine aşık olup pişman olmuyorsunuz bu markanın kokularında.  Gold couture'ün hikayesi bu.  Lanvin ise benim daha önce hiç duymadığım sırf ME yi görüp aa bana özel adım soyadıma parfüm yapmışlar diyip almak istediğim bir parfümdü ki 149 tl olan bu Lanvin Me 129 tl ye inmişti. Hem de kargo ücretsizdi. İkisini de kaptım ve. 2. Gün kargo kapımdaydı . 

Gerçekten hızlı geldi. Ürünler orjinal. Etiketli faturalı ve jelatinli. Gönül rahatlığıyla alabilirsiniz. Peki kokuları nasıl ? Notalarını inceleyelim mi ? 

Juicy couture gold couture

Üst nota: Yabani Çilek

Orta Nota: Hanımeli, Yasemin Çiçeği

Alt Nota: Kehribar, Karamel, Vanilya, Sanda




Lanvin me 

Üst nota: mandalina, yaban mersini

Orta nota:  sümbülteber ve gül özü

Alt nota: meyan kökü ve sandalağacı bulunuyor. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar