Zaranın ekonomik 2 li parfüm setleri

Merhaba :))
Bugün ne yazsam diye düşünürken yılbaşı için yeni alışverişim aklıma geldi ve benim gibi erken yılbaşı alışverişine başlayanlar olabilir diyerek. Bu yazıyı yazmak istedim.  Zara mağazasında  gördüğüm avantajlı 2'li parfüm setlerini görünce  hem markası hem de daha önce kullandığım için kalıcılığını ve kokularının güzelliğini  bildiğimden  3 set kaptım. 

Setler bu şekilde tek kutu içinde satılmakta ve  iki farklı parfüm içermekte.  2 bayan 1 erkek seti aldım. diğer ikisini neden aldın derseniz . Zaranın black ve black amber kokusu yani üst resimde solda gördüğünüz ile altta paylaştığım siyah şişeli koku sanırım kesinlikle almamı sağladı. fiyatlarına gelirsek . 20 tl'lik setler de gördüm. 49.90'lık benimde  altta gördüğünüz set gibi  olan en pahalısı da bulunmakta . 2 parfüm için fiyatlar gayet iyi  ki ben bir parfüm delisi olarak söyleyebilirim bunu :) 
Erkek setini ve black rose setini 35 tl civarına aldım . Zara 'da kokularına bakarak alabildiğiniz için gayet  hoş bir alışveriş oluyor . Her bir tarafınız farklı bir koku oluyor . Ben çok  parfüm kağıtlarını kullanmam ne zaman kullansam yanlış kokuyu aldığımı düşünüyorum çünkü . Bir diğer bilgi ise benim çocuk reyonundaki ikili gördüğüm parfüm hakkında olacak sanırım :) Bir set gördüm hem de  fiyatı 25 tl ikili set. Biri chocolate biri cherry  kokusu :) Sanırım aklım onda kaldı . Tüm aileye parfüm alınabilir :) Şimdiden iyi alışverişler dilerim. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar