Pastel cover stick


Makyaj malzemelerimden en çok tükettiğim 3 ürünün en başında concealerlarım (kapatıcılarım) geliyor.  Böyle olunca bunları bir kaç sınıfa ayırdım 


1)aydınlatıcı özellikli 
2) kapatıcı özellikli
3) likid kapatıcı
4) stick kapatıcı
4) çok amaçlı renk seçenekli kapatıcı palet
 Bendeki  kapatıcılar bu şekilde . Fakat kışın özellikle yoğun kapatıcıları daha çok tercih ediyorum çünkü bronzluğumuz gittikçe renk değişimi yüzündn göz altımız daha belirgin olabiliyor. İkinci durum ise. Benim gibi sabahlıyorsanız geceleri ki ben yüksek lisans ve doktora da hala sabahlıyorum. Çalışıp uykusuz kalınca göz altlarım daha belirgin oluyor.  Bu kapatıcılardan  aydınlatıcı özellikli ve yoğun olan ürünüm Pastel  cover stick.
Ürün yoğun ama topaklanma yapmayan gayet güzel kapatan ve aydınlatan bir özellikte . Bendeki en açık rengi . Pastelin fiyatının uygun olması  ayrıca  ürüne şans verilebilinir kategorisine sokuyor :) 

Yorumlar

Popüler Yayınlar