Beyonce heat vs tommy hilfiger eau de prep yorumum


Merhaba bugün iki çok sevdiğim sonbahar kış parfümü olarak kullandığım parfümden bahsetmek ve. Aslında bu iki parfümün kokularının ne kadar birbirlerine benzediğini. Anlatmak istiyorum.


Ben çok şekerli kokular sevmediğim için bu iki parfümü de farklı zamanlarda sırf kokusundaki iddialılıktan dolayı almıştım. Ne çok ağır ne çok hafif ne de şekerli olmasıydı sanırım etkisi.
 İçeriği aşağıda notalarıyla paylaşsamda  bir misk kokusu  dip notada bu kadar mı etkili olur 😊   Gerçekten kalıcı ve. Güzel bir sonbahar kış kokusu olduğunu yinelemek istiyorum.  Sabah sıkıp akşama kadar kalan parfümlerden olduğunu da  gördüm.  İşte notalar. 



Tommy hilfiger eau de prep notası 
Üst nota: Pembe biber, menekşe, yeşil elma
Orta nota: Gül.  Alt nota: Misk, sandal ağacı, beyaz diken

Beyonce heat
Üst Nota: Neroli, Şeftali, Manolya
Orta Notası: Hanımeli, Badem
Alt  Nota: Misk, Amber, Tonka Fasulyesi, Mamut Ağacı

Yorumlar

Popüler Yayınlar