Aussie avustralya mavi dağ harmanı özlü şampuan

Bugün dedim ki meloş yoğunsun ama hadi yazını yaz :)  Aussie savuracağınız kadar uzun saçlar için şampuan ı ele alalım dedim.  Artı ve eksileri var. Hepsini yazıyorum hazırsanız .





Aussie markasının tek aşk yaşadığım ürünü saç maskesi. Saç maskeleri muhteşem . Evet şiddetle tavsiye ediyorum. Kime önersem "melodi gerçekten  haklıymışsın saçım pamuk gibi oldu "  diyor.  

Ama gel gelelim  bu şampuanı ve spreyleri  gerçekten bir fiyasko. Saçlarınız normal ve kuruysahrlr yıpranmışsa pek önermem. Saçınızı yıkadığınızda biraz kurutuyor.  Bu şampuanı kullanmadan önce saçımı kestirdim. Bu şampuanı kullandım bitti ve saçlarımı tekrar kestirmeye gittim. Ama bu süreç sadece 3 haftada oldu. Kopmalarım kırıklarım arttı. Maske ve yağ kullandığım halde kurtaramadım saçlarımı :( pek savuracağım saçlarım kalmadı. 

Gelelim güzel tarafına eğer saçınız yağlıysa bu şampuan yağ dengesini sağlayacaktır. En en en güzel yanı ise mis gibi kokusu. Her şampuanladığımda saçlarımı avuçlarımdaki köpüğü kokluyordum.  İçinde Avustralya mavi dağ harmanı özü varmış.  Kendimi Miami' de  hissettiren bir koku keşke tüm şampuanlar böyle koksa :)   Şampuanın fiyatı 22 tl indirimde yakalama şansınız yüksek. Ama ben olsam maskelerini denerdim. 

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hepinizi öpüyorumm.

Yorumlar

  1. Senin saçlar her haliyle güzel kuzum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy saol bebişimm bakıyorum saçıma yoksa dayanmazdı bu kadar boyaya :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar