Audrey'in Şekerleri mimledi :)

Merhabaa :) Audrey'in Şekerleri blogunun sahibesinin mimlediği soruları hemen yapalım mı haydi bakalımmm :))

1-Bilgisayarın masa üstü görüntüsü ne?


Bu varr :) 

2-Bir cafeye girdiğinde genelde ne siparişi verirsin?

ya sütlü kahve yada türk kahvesi yemek ise sezar salata :)



3-Google'da aradığın en son şey nedir?

Kurumsal risk yönetimi  makaleleri :)) Malum doktora dersleri  :)

4-Mesajlaştığın veya konuştuğun son insan kim?

Hımmm  konuştuğum en son kişi Serdar diye bir arkadaşım mesajlaştığım ise en son kişi benim biriciğim ojecanavari adıyla tanıdığınız  sedoş :)

5-Tiyatroya en son ne zaman gittin?

Bir Delinin Hatıra defterine  Genco Erkalın tek kişilik gösterisine gidecektim fakat  bilet alamadım kaçırdım. Ben tiyatrodan çok opera, jazz gibi konserlere gidiyorum. Adımız boşuna Melodi değil :)

6-Sinemaya en son ne zaman gittin?
Kocan Kadar Konuş'a gittim yeni.  Ezgi Mola delisi bir insanım. 

7-Hangi diziyi herkes izlemeli?
Yabancılardan How I Met Your Mother ve The Tudors  kesinlikle izlenmeli. Bu ara severek izlediğim Türk dizi ise Aşk Yeniden dizisi :) 


8-En son ne tür bir müzik dinledin?
Bu ara durmadan  Paloma Faith dinliyorum. Kadın tarz olarak ses olarak tam benlik :)

9-Seni en çok ne çıldırtır?
Yalan söyleyen, arkamdan iş çeviren, işine gelince var olan işine gelince yok olanlar, havalı havalı konuşup ben bildimciler ( ağızlarına çakasım geliyor itiraf ediyorum  karşıma çıkanı rezil etmeden gidemiyorum :D ) Tutturan ve bağıran ciyak ciyak çocuklar, sakızı cak cak çiğneyen insanlar :D 

10-Ne zaman uyanırsın?
Her gün farklı uyanıyorum dersim varsa 9 da dersim yoksa ve ders çalışmak için sabahlamışsam hiç belli olmuyor :D ama genelde  normal zamanda 10.30 ta en geç uyanırım. 

11-Internetteki ilk adın neydi?
sweet witch ti :) msn ve icq da onu kullanırdım :D 

12-Favori emojin nedir?
 Dişlerini gösteren smiley :D 

13-Kedi mi köpek mi?
Köpeği olan birine bu soru sorulmamalı :D Kedi de besledim ama köpek bir başka yaa 
Kedi besliyorum ama köpek diyeceğim buna..

14-Kuzey mi güney mi?

Güney  tabi kiiii :)) Deniz sahil güneş :D

15-İstanbul ile ilgili en sevmediğin nedir?

İstanbul'a  her gidip döndüğümde sanki yurt dışına çıkmış kadar yoruluyorum. Gerçekten yoruluyor insan.  Trafik, kalabalık, her türü insan var, pahalı bir de  izmir'li olarak İstanbul'a  eğlenmek için giderim :D 

16-İstanbul'da en sevdiğin 3 semt?
Caddebostan, beyoğlu,  ortaköy :)


17-Kafanda genel olarak ne olur?
Kafam bu ara fazla dolu, okul, aile , arkadaşlar arasında 

18-Komedi mi dram mı?
Komedi :)

19-Çay mı kahve mi?
Kahveciyim valla 

20-Bu soruları cevaplamadan ne yapıyordun?
Kahve yapıyordum kendime :)

21-Son olarak bir sırrını paylaş..
Çok huysuzum bazen be kendime bile zor tahammül ediyorum :D 
Bende Ojecanavari 'ni mimliyorummm :) 

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar