Mudo indiriminden alınan pembiş ürünler

Bu ara havaların dengesizliği beni alışverişe yönlendirdi sizi de yönlendirdi mi merak etmiyor değilim. Ben deli gibi o bu şu  diye diye alıyorum. 10 kilo vermiş olmamın da etkisiyle  malumunuz kıyafetler pek bir bol geliyor. Almak istemesem de kıyafette alıyorum.  Her doktora dersi sonrası kendimi elimde alışveriş torbasıyla eve dönerken buluyorum
 ( sanırım bu iyi bir şey değil :) ) Gelelim küçük ama pembiş alışverişime ...

 Mudo' ya çok sık uğrayan biri değilim denk geldi mi de gaza gelirim. Bu alışverişim tamamen mutfak üzerine oldu. İyi ki almışım dedim. Hem indirim var, hem pembe, hem de farklılar.  

İlk alışverişim  kek kalıbı oldu. Kral ve kraliçe taçlarından oluşan bu pembe kaplar beni benden aldı . Tanesi 10 tl  olduğunu görünce 2 tane aldım:)

2. Alışverişim buz kabı oldu. Bu kalıpları bıyık ve dudak şeklinde. Ben diyet süresinde su içmeyen biri olarak çok zorlandım ilk zamanlar. Hava soğukken özellikle çok zor oluyormuş su içmek. Salatalık koyarak içiyordum fakat şimdi bu buz kalıplarının içine küçük meyve parçaları koyarak dondurunca fark ettim ki su içmek daha eğlenceli olmaya başladı. Bu buz kalıpları 2'li satılıyor ve tanesi 10 tl civarıydı. 

Son ürün ise slikon spatula çok istedim yemek yaparken karıştırmada kolaylık diye. Bir baktım ki evlenmiyor olsam da gelin ve damatlı bu slikon spatulalar pek bir şirin hemen kaptım. Bu da 10-12 tl civarıydı.  Pembiş bir alışveriş yapmış oldum. İndirimdeki ürünleri de çok instagramdan soran takipçilerim olunca buradan da paylaşmaya karar verdim. Hepinizi öpüyorum iyi hafta sonları geçirmenizi diliyorummm . 

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar