Boynerden küçük bir hediyeli alışveriş

Merhabaa 
Bugün  gelen bir kargomdan bahsetmek istiyorum.
Bu kargo boyner alışverişim sonucu elime ulaştı.  Tommy Hilfiger  parfümlerinden birini alan müşterilere bu Tommy Hilfiger orjinal çanta hediyeydi:) online alışveriş bazen gerçekten çok daha kazançlı olabiliyor. Boyner'de 155 tl olan bu 100 ml lik Tommy girl'ün yeni parfümünü  99 tl ye ve  hediyesiyle aldım. Tek sıkıntı çantamın parfüm siparişimden 1 gün sonra gelmesiydi. Bunun sebebi ise farklı  stoklardan  çıkıyor olmasıydı. Bunun için alışverişiniz sonrası  Boyner i arayarak  fatura kodunu söylüyorsunuz ve 1 gün sonrasında çantanız yollanıyor .

Kazançlı bir alışveriş olduğunu düşünüyorum. Şuan hala indirim ve hediye  kampanyası devam etmekte.  Benim aldığım Tommy Girl  floral bir kokuya sahip . Şekerli koku sevmeyen ben için gayet güzel bir bahar ve yaz kokusu.  Erkek parfümleri de bu kampanyaya geçerli. Sevgilinize babanıza alabilir çantasını da kendinize hediye alabilirsini

Yorumlar

Popüler Yayınlar