Ocak ayı bitenler

Merhabaa :)
Bitenler yazısını uzun zamandır bitenlerim bol olduğu halde yazamıyordum ama bugün kendime "melodi tembellik etme" dedim. Vee işte buradayım.bitenlerim çok  ama evde olanlar bol. Beni tutana aşkolsun :) 

 
Memnun kaldıklarımdan çok memnun kalmadıklarımı bu sefer anlatmak istiyorum teker teker ürünleri ele almayacağım.  Gliss oil nutritive şampuan serisinden özetle çok memnun kaldım yağlandırmadı ve yumuşacık yaptı. Kırıklarım çok geç oluştu. Ama aynı şeyi gliss million gloss için söyleyemeyeceğim. Kokusuna aşık olup şişesi parıltılı diye aldığım bu şampuan ve bakım serumu hiç hoş bi ürün değil. Saçımı kuruttu. Sarı seri ne kadar iyiyse mavi seri bi o kadar kötü geldi saçıma.  I love mango & papaya  peelinginden pek memnun kalamadım ama kremi gayet mis gibi kokuyordu.  Duru parfume vazgeçilmezim ama en sevdiğim de sadece lily yazan bu turuncu. Kokusu fazladıyla kalıcı:) 
 Burada bulunanlar ise daima kullanılan  ürünler. Bıkmadan usanmadan kullandığım ürünler   Axe evde indirimli bulduğum an depoladığım tek deodorantım. Neutrogena  kokusu mis gibi olan yağlandırmamı kesen ucuz fiyatlı ama fazla işlevli ürünüm. Garnier esas bakım göz makyaj temizleyiciyi ilk defa denedim. Ben çok yağlı bitişli ürünler sevmediğim için memnun kaldım. Ama çok koyu makyajlar konusunda biraz başarısız . 

Palmolive bu seriyi iyi ki çıkarmış el sabunu ama parfüm gibi kokuyor. Orkide mis gibi kokuyor. Eyfelin şu  5 tllik bizim buradaki parfümlerini stokluyorum resmen neden diyeceksiniz koku manyağı bir insan olarak kıyafetlerime odama bile sıkmak. Hoşuma gidiyor :) Gerçeğini kendimize doldurmasını kıyafet eşya falan. Hatta ben  havlulara bile sıkıyorum :)  Benri Aseton   olmazsa olmazım. Skin Perfectin Loreal çıkarttığında herkesin bir denemek istediği kutusu tatlı mı tatlı bir krem fakat nem vermekten başka kusursuzlaştırdığını ben göremedim maalesef. Bir daha alır mıyım? hayır almam .  


aa bir de detaylı fotoda yer alamayan ürünlerim var mesela signal  diş macunu nefret ettim. ağzım burnum mavi oldu nereye değse mavi iz bırakıyor. memnun kalamadım maalesef.  Golden rose eyeliner black rengini severek kullandım ama artık sanırım başka markalara yer vericem uzun süre dayandı biraz sıkıldım. Flormar mat fondoten  üzerinde mat yazıyor ama inanın mat falan  değil :) 

İşte ocak ayı bitenlerr bunlar :) Hepinizi çok seviyorum. Takipte kalın canlarım :)

Yorumlar

  1. Gliss yorumunu merak etmiştim :( Beğenmemişsin alasım vardı vazcaydım :D Benim bloğuma da beklerim melodi sevgiler :) <3

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar