Ekim Ayı Bitenler

Merhabaaa :))  kasım ayı benim için güzel başlangıçlar sundu meselaa master tezimi teslim ettim ve artık diplomamı almasamda mezun sayılırım:) biraz geçte olsa ekim ayı bitenleride paylaşmak istedim:)

Bazı ürünler kullanmadığım ve tarihi geçen ürünler  bazıları ise severek kullandığım veya memnun kalmadığım ürünler...

Prozinc şampuan benim için bir hüsran sonucuydu. Saçımı maalesef kuruttu ve tarayamaz hale geldi her banyo sonrası.
Şelale aseton vazgeçilmezim zaten :)
Yves rocher saç lissage serum ise nedense benim saçımda pek onarım sağlamadı hatta öyle nohut büyüklüğü falan yetmedi bol bol kullandım pek bir memnun kalmadım. ipek saç kremi banyonun yenilenmesiyle bir köşeden çıkan bir krem o yüzden çöpe gitti:)
Loreal stick fondöten ise çok severek kullandığım yurt dışından gelen bir üründü kadifemsi bir yapısı vardı ama maalesef zamanı doldu :(
Lancome treson parfumun küçük boyunu set olarak almıştım mis gibi hanım hanımcık bir kokusu var:) 
Nivea stay real fondöten de çok severek kullandığım Nivea ürünlerinden biri ki keşke Nivea üretimi durmasaydı her ürünü mükemmeldi. Fondötenim bu ay son  kullanım tarihi bitiriyorum ama ayrılmak çokk zorr :(

Gratisten aldığım Aqua Marine  kalem parfüm her daim çantaya atmalık bittikçe alıyorum en güzeli bana göre mavisi çünkü şekerli değil :) 
Deborah Milano Concealer'ı beğenerek kullanıyordum sonra katılaşmaya başlayınca bir batch codunu sorgulatayim dedim birde baktım  tarihi yeni dolmuş. Hemen tabi ayrılık vakti. 
Flormar Long  Wearing rujlarının çoğu var ve çok seviyorum nude tonlarını da şiddetle öneririm :) 
Jonhsons baby ıslak mendillerinden indirim oldukça alıyorum çünkü bazen  yüzümü bunlarla temizliyorum makyaj temizleme mendili yerine kokusuz ve yumuşacık :) 
Davidoff The Game Parfüm kardeşimin ısrarıyla Dubai'den evin reisine aldık :) Bir erkek parfümü bu kadar mı güzel olur. Davidoff'un bir başarılı parfümü daha :) 
Axe Anarchy for her deodorant bilen bilir benim vazgeçilmezim. kopamıyorum kokusu kalıcılığı etkisi mükemmel. Şuan 3 tane yedekledim hatta :) 
My Beauty makyaj pamuğu pamuksuz biz kızlar bir hiçiz o yüzden bol bol almak gerek :) 
8X4 heaven  kokusu pek bir hoş pek bir kibar sevdim ama  ben daha çok parfüm gibi evde kullandım :) 
İştee Ekim ayında da böyle bitirdik. Bitiriyoruz ama bir o kadar ürün de alıyoruz valla ağlayacağım bir gün bitmiyor bitmiyor diye :)) 


Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar