Yves rocher organique bio duş jeli

Merhabaaa :)))
Sizlere durmadan yazmak  ve paylaşmak istiyorum güzel ürünlerimi. Bu ürünler bana sedacığımdan (tık tık)  geldi. Koskocaman bir kutu hazırlamış ve yollamış bana
 içinden de bu güzel organique bio duş jeli çıktı. 
Hemen tabii kokusuna baktım. Kokusu pek bir hoş pek bir hafif... Ama asıl önemli olan içeriğiymiş. Evde saksı saksı Aleo Vera'larım var ve Aleo Vera gibi bir bitkinin  ürünlerde olması beni mutlu ediyor. Bir de Yves Rocher organik aleo vera içerikli diye belirtmiş. Paraben yok, organik ve Aleo Vera... Bu 3 özellik yetti bana :) Hatta Seda'y hemen Aleo Vera'yla ilgili  teşekkür ettim. Oda benim gibi " Aleo Vera candır" tepkisini verdi. Yves Rocher'in tüm duş jellerini seviyorum da bunun yeri ayrı  artık :)

Yorumlar

  1. blogda aloe veramı paylaşmıştım daha önce gerçek bir mucize olduğunu düşünüyorum ^_^ güle güle kullan =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bana yeni yeni ürünler sevdirdin :)

      Sil
  2. İçeriği oldukça temiz. Kokusu değişikti ama sevmiştim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar