Selin nar&greyfurt vücut spreyi

Merhabaaa :)

Havalar o kadar sıcak ki ilham gelmiyor bir türlü yazmaya  yoksa yazacağım o kadar yazı var ki ...  Yazlığımızın bahçesinde yaklaşık 50 tane kadar büyük nar veren bir ağacımız var ve bu sene epey bir nar var üzerinde ay sonuna sanırım olacak:) peki neden söyledim bunu çünkü çantamdan bu ara ayırmadığım selin'in vücut spreyi de nar ve greyfurtlu ve bu ara fazlasıyla favorilerim arasında. 
Hemen kaptım narlarımla sizin için resmini çektim. Ben bunu hem kolonya hem vücut spreyi olarak kullanıyorum. Gratisten aldığım bir ürün ve bu spreyin bir de duş jli bulunmakta. Kokusunda buram buram o nar geeyfurt kokusunu alıyorsunuz :) ben sıkıldıkça pıst pıst yapıyorum:) 

Yorumlar

  1. Selin ve Rebul'un bu tarz kolonyaları kesinlikle yazın çok kullanışlı.Aynı senin gibi arada vücut spreyi olarak kullanıyorum bu sıcaklarda verdiği ferahlık hoşuma gidiyor.Ben limonlusunu çok sevmiştim bir de bunu denemek farz oldu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle denemelisin hoş ve sevimli bir kokusu var :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar