Baush & Lomb Solüsyon Hakkında


Merhabaaa :) yeniden merhabaa :) 
Bugün gelmişken o kadar dedim ki  hemen  bir yazı yazayım canlarıma :) Ne yazalım diye bile düşünmedim. Çünkü Yeni bir alışverişim oldu. Aslında ihtiyacım...

Numaralı ve renkli lens kullanan biriyim. Ve solüsyonum  benim her şeyim.
Yedek alırım veya promosyonu yakalarım. Baush &  Lomb lens kullandığım için  ona uygun bir lens solüsyonu kullananlardanım.
Baush & Lomb Bio true  solüsyon çıktığından beri yıllardır başka solüsyon kullanmamaktayım. Bu solüsyongöz yaşına en yakın içerikteki solüsyon. Hatta gözünüze bile doğrudan sıkabiliyorsunuz.
 Eski şişem bittiğinde yenisini aldım ve bir baktım ki kapakları değişmiş. En büyük sorunum gerçekten kapaktı. Tek elle bir türlü açamadığım bir kapağı vardı. Tırnağım kırıldı bir kere açarken bile :) 
Neyse gelelim ürüne... Bu solüsyonun bir seyahat boyu bir de büyük boyu bulunmakta. Seyahat boy kesinlikle  mükemmel bir şey :) 
Lensim için eczaneme gittiğimde promosyon gördüm. Alsancak' taki başka eczanede 1 seyahat bir  büyük boy 30 tl iken  2 büyük boy 30 tl idi.... Şaşırdım ve sordum eczanedeki hanıma... 

"Son kullanma tarihlerine dikkat edin. Bir küçük bir büyük boy set kampanyası bir önceki kampanya tarihleri büyük bir ihtimal azdır zaten" dedi. Gerçekten benim iki büyük boyda da tarih epey vardı. Dikkat etmek lazımmış. Bu bana ders oldu. Hem daha fazla  miktar hem de sağlıklı olanı almak tabi ki önemli. Ben iki tane büyük boy aldım ve 30 tl ödedim. Lütfen sizde dikkatli olun canlarım :) 

Yorumlar

Popüler Yayınlar