Renkli göz makyajı :)

Merhabaaaa :)))  Bugün bir arkadaşı bana  şu göz makyajlarını nasıl yapıyorsun hayranım dedi. Ben de  kendime dedim ki " melodi kendine  saklama haydi paylaşşş aslında çok basit". 




Herkes yazın yapsın :)
Bir gözüme mavi bir gözüme pembe uyguladım sizler için :)


Mavi olan gözümde Pastel markasının Waterproof volume mascara Color serisinin  açık mavi rimeli ve  aynı Sephora elekrik mavisi far bir de siyah eyeliner ve siyah kalem bulunmakta, pembe olanda ise Pastelin koyu pembe olan renkli rimeli ( mor değil şeker pembesi kapağı var ) eyeliner, siyah göz kalemi  ve Sephora neon pembe göz farı   gerekenler :) 


Benim gözümde genelde pembeli olanı arkadaşlarım çok görür. Bunu istediğiniz iki renk ile yapabilirsiniz. alt tarafa göz kalemiyle ince çerçeve çizip üste kuyruklu bir eyeliner çekin . 

Gözünüzün altına siyahın dibine  pembe veya ne renk istiyorsanız o renk farı sürün. Kalemi siyah seçmemizin amacı siyahın üzerine gelen  far ona sanki elinizdeki tonun bir koyusunu vermiş olması :)

Siyah rengin bir koyusu ve farın asıl rengi ile en açık gölge yapılmış oluyor :) hepsi buuu :)))

Yorumlar

  1. Vaoooovv bayıldım ya ellerine sağlık yavrum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol bebeğimm :))) sen daha güzelini yapıyorsun :)

      Sil
  2. Keşke Video ile anlatsan :-)

    YanıtlaSil
  3. çok tatlı olmus canım benım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım :) bi göz farklı bi göz farklı yapiyim dedim ama valla moda olursa hiç şaşırmam :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar