Prozİnc Plus şampuan

Merhaba :)
Bugün  size şuan seve kullandığım bir şampuandan bahsetmek istiyorum. Bu bizim o sıradan şampuanlardan biraz farklı bir şampuan.


Bu tedavi amaçlı  bile kullanılan mükemmel bir şampuan. Eczanelerde kolaylıkla bulunan bir marka:) Fiyatıda dışarıda aldığımız ve sadece kozmetik ürünü olarak kabul edilenlerle aynı fiyat. 



Benim  feci bir saç dökülme sorunum var ve bunu ne yapsam geçiremedim. Azaltamadım da. Bu şampuanı kullanmaya başladığımdan itibaren tarağımda her geçen gün daha az saç buluyorum. Kurtuluşum bu şampuanmış valla :) Bitkisel içerikli olduğu için kokusu da pek bir hoş. Kendinizi bir botanikte düşünebilirsiniz. Yada bir aktar dükkanında :) Mis gibi kokuyor saçlarınız.
Şampuan hakkındaki tüm bilgileri sizinle paylaşmak istedim. Saç yapınıza tipinize uygun  sampuan dışında da bir çok ürünleri bulunmakta. Ben açıkçası fazlasıyla memnun kaldım. :)
Bu ürünle tanışmamı sağlayan Sargita Der ki Blog kardeşime teşekkür ederim. Etkinlik sayesinde sponsorumuz olan Prozinc benim daimi  markam oldu :)


Yorumlar

Popüler Yayınlar