Maybelline baby lips seçimlerim

Merhabaa :)) 

Gratis'e Maybelline Baby Lipsler geldiğinde size ilk aldığımda bir yazıyla paylaşmıştım. Şimdi 2. ürünü alınca ( kusura bakmayın çünkü standlarda genelde renkler kalmamıştı ) :) hemen yazmak istedim :) 



Yazın çantamızdan ayırmayacağımız bir ürün Maybelline Baby Lipsler. İlk yağlı his sonrada yumuşacık dudaklar... Tabii bir de renk verenleri aldıysanız . Şirin mi şirin dudaklar :) 
Soldaki 2. aldığım yani Cherry Me :) Cherry Me renkli serinin en hoş rengi bence . Dudakları doğal bir pembelik alıyor adeta sürdüğünüzde :)  Bir de kiraz tadı var ki yemek istiyor insan :) ( amann sakın haaa) 
Sağdaki ise peach kiss yani şeftali tadında bir  lipstick :) Bu da renkli grubundaki bir ürün  ama bu ürün daha sedefli bir ürün renkten çok parıltılı ve ıslak bir dudak etkisi yaratıyor :) 

İşte benim Baby Lipslerim. Maybelline ürünleri geç ulaşmasa keşke Türkiye 'ye Baby Skinleri de görürüz umarım :)  Hepinize çok güzel günler diliyorum :)




Yorumlar

  1. ben ambalajlarına bayıldımmm :) nemlendırmesı basarılı bana gore :) cok cıcı bır yazı olmus canım :D

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım bende bayıldım hem tasarımına hem nemlendirmesine :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar