Haziran ayı bitenler

Merhabaaa :)) Temmuz ayına  mis gibi yaz ortasına girdiğimiz için ben geride bıraktığımız yağmurlu, güneşli  bulutlu geçen Haziran ayında bitirdiğim ürünleri sizinle paylaşmak istedim. 

Bu sefer az bitti ama napalım bu kadar oluyor :D Tüketim aylarına devaaammm :) 

İlk ürün grubum Loreal Paris Elseve Arginine Direnç Dökülme Karşıtı seri. şampuan saç kremi ve saç dibine uygulanılan spreyi aynı anda kullandım. 

Saç dökülmesini  azalttı evet ama çok etkilemedi. Yine saçlarım maalesef döküldü :)
Evde tüm serisi olan I Love ürünleri  ahhh ahhh kokuları güzel hoşş neredeyse yenilecek kadar ama favorim maalesef raspberry& blackberry serisi değil :) Tabi ki mango & papaya serisi benim favorim :) Peeling 200 ml  ama  duş jeli 500 ml :) yanii kullan kullan bitiremedim :)
Gelelim parfümlereeee :) Solda gördüğünüz asla vazgeçemediğim parfümüm calvin Klein in 2 you  bittikçe alıyorum bittikçe alıyorum. Yaz kış kullandım. Ve şuan freeshoplardan  daha uygun fiyatta Watsons ve Gratislerde bulabilirsiniz :) 

 İkinci parfüm benim canım ingilizce hocam   bizim diyişimizle Miss Ebru'nun :D ( lisede öyle diyorduk. Kazık kadar olduk hala onun adı o :)  Bana yurtdışı dönüşü getirdiği fun for lemon isimli parfüm :) Limon kokmuyor aksine bir kokteyl kokusu var  ve çok hoştu :)  

Diğer parfümüm aslında severek kullandığım ama esmer tenlere gitmediğini nedense düşündüğüm  Lancome Miracle. Hala kokusu çok hoşuma gidiyor ama maalesef benim tenimde pek kendini gösteremedi. Beyaz tenli bir arkadaşım da kullanıyor ama onda çok hoş duruyor :) 

 Bir diğer ürün 8X4 Key to Love deodorantı. Bu deodorant parfüm kadar etkiliydi inanın. Ama uzun  ve çok sıcak günlerde biraz ağır kaçıyor maalesef. Kışlık bir deo :) 

Ve son olarak mango papaya üstte demişken I Love Mango& Papaya  vücut serinletici spreye. Çok hevesle yengeme aldırdım ama malesef kokusu şişede durdugu sürece var. Sıktığınızda oohh  ne güzel koktum diyorsunuz ve üstünden 2 dk geçiyor koku yok :) Sevmedim maalesef ama diğer ürünleri benim canlarım o ayrı :)
Theramed Oxy White gerçekten güzel bir diş macunu ben sevdim hatta şuan yine kullanıyorum. Loreal Paris Skin Perfection yüz serumunu çok merak edip aldım ve evet hem gece hem gündüz kullanım açısından kreminden çok bunu daha sevdim. Kremi hala duruyor evde :)  

hem numaralı hem renkli lens kullandığım için solüsyon önemli  benimde bittti :) Bugün yenisini alıcam :) 

Bebek yağı sevenlerden misiniz siz de benim gibi ? Ben çok seviyorum. O yüzden Johnsons Baby Oil vazgeçilmezim :) Maalesef bitti:( 

Laction yüz maskesini sevdim içindeki yapısı nemlendiricili bir etki yaratıyor kokusuda güzel daha ne olsun :) 

Yves Rocher'in selülit krem samplelarını yaz geldi ya kullanıyoruz ne olacak diye :) 
Makyaj ürünlerinden pek bişey bitmedi bitmiyor hatta üzerine yenileri geliyor ama olsun :)  emily göz kalemi siyah depoladım evde bitti  biri daha :) 

Golden Rose Matte  severek kullandım bu siyah mat ojeyi ama kalıcılık  gerçekten zayıf. Bir gün zor dayanıyor tırnaklarımda bende onun yerine Wet N Wild matlaştırıcı oje aldım en güzeli oldu :)

 Golden Rose'un diğeri ise 236 numara ojesi . Çok severek kullandım  dibini gördüm :)  

Maybelline concealer benim günlük yaşantımın vazgeçilmezi olduğu için  hemencecik bitti. Hemencecik dediysem  inanmayın bir türlü bitiremedim çok kullandığım halde :) Bereketli ürün :) 

İşteee tüm bitenler bunlarrrrrr :))) Hepinize güzel musmutlu haftalar diliyorum :)






Yorumlar

Popüler Yayınlar