Bourjois mat ruj ve kırmızı oje yorumum

Merhabalar öncelikle çekilişime gösterdiğiniz  ilgiden dolayı hepinize teşekkür ederim. Şimdiden sizler için.  Yeni hazırlıklara başlamış bulunmaktayım. Şimdi gelelim yeni denediğim ürüne :) Bourjois marka kırmızı oje ve bu ruju aldım.

Öncelikle belirtmeliyim ki  birinden memnun kaldım diğerinden maalesef kalamadım. 

Rujundan başlamak istiyorum öncelikle. Ruj açık kırmızı ve mat özellikte. Kabı çok güzel mor  ama şeffaf. 
 Kapağındaki renk gerçekten doğru renk yani sonradan 'ay farklı renk çıktı ' demedim:) 

Ruj gerçekten hoş bir renge sahip. Watsons ve ykm de satıldığını biliyorum. 


Geçelim ojeye :)  o kadar para verip  ojenin hiç güzel olmaması beni üzdü kalıcılığı sabahtan akşama kadar sürdü bende maalesef.
24 numara rouge escarpin benden maalesef geçer not almadı.

Yorumlar

Popüler Yayınlar