Trendyol guess alışverişim

Ayyy sabah uyandım ding dongggg kapı çaldı  " kim geldi ki acaba ?" Diye merakla gittim. Veeee bir baktım ki 2 hafta  dağıtım tarihini beklediğim  trendyol siparişim gelmiş:) 


Trendyol bu aralar Guess. Markasında büyük bir indirim yapmaya başladı alsam mı almasam mı derken %80 e varan bir Guess indirimi olunca ister istemez tutamadım kendimi:)

Guess tasarım tüm ürünlere bayılıyorum. Hele çanta ve elbiseleri favorilerim arasında. Herkes acaba kusurlu mu orijinal değil mi ? diye sorular soruyor. Orijinal kutusuyla yollamış.  Kutuyu gördüğüm an çok minnoş hissettim kendimi:) 

Peki ben ne aldım?? 
İpad air tabletime kılıf istiyordum. Özellikle yolculuklarda ve çantada çizilmemesi için yumuşak bir kılıf istiyordum. Guess elara serisinin bir tableti olması ayrıca mutlu etti. Bu arada bu kılıf yeni nesil ve eski nesiller için uygunmuş.

 Üzerindeki guess yazısı ise beni benden almıştı :) 

 Bu tablet kılıfının içinde kumaş bulunmakta puf etkili bir çanta yani düşse de koruyacak özellikte.
Bu tablet bir çok alışveriş sitesinde %50 indirimli haliyle 140 tlye satıldığını gördüm. Trendyol'da ki indirim  dışında 10 tl indirim çekimi de kullandım 106 tl yerine kargo dahil 96,98 tlye  almış oldum. Yani kargo ücretini. Bedavaya getirmiş oldum:)

Yorumlar

  1. Güle Güle Kullan tatlım sanırım aynı dönemde almışız çok zevkli bir seçim olmuş. bende bir hang Bag aldım. Senin için linkini arayıp hemen ekliyorum. http://www.privatego.com/9000465_guess-specks-small-classic-tote-satin-al.html çok öptüm tatlış seni sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy çok şirin hele o fiyonk ne tatlı öyle :) ben kullanmaya kıyamıyorum o kadar şeker ki guessler kesin sen de kıyamıyorsundur:) Bebeklerimiz onlar bizim :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar