Büyük gratis indirimi ve alışverişim :)

Tatataaaaaaa

Anneler günü indiriminin ilk alışverişini yapmış bulunmaktayım. 

 Wet n wild  için tam alışveriş yapacaktım artık Gratis çalışanları beni tanıdığı için bir gün sonra gelmemi önerdiler . Ama bir indirim olacak demediler sadece diğer çeşitler gelecek dediler.

 Bugün ise gittiğimde %50 ye varan indirimi görünce kızlara pess  dedim resmen. Canlarım beni indirim için geri yollamışlar :)

Neysee haydi neler aldım bir bakalım. Bu arada biraz sanırım kendimi kaybettim:) 


Wet n wild ürünlerim yanii bebeklerimi eve geldiğimde  hangi güzel yere koysam diye düşündüm:)  neler almışım bakalım? 

Wet n wild coloricon  e738 cmfort zone 8 li far paleti 
Wet n wild brulee tekli far
Wet n wild siyah göz kalemi 
Wet n wild  coverall  likit concealer light 
Wet n wild pearlescent pink allık 
Wet n wild  wild shine black creme oje 
Wet n wild  wild shine night prowl oje 
Wet n wild  wild shine  matte top coat matlaştırıcı oje 
Wet n wild wild shine eggplant frost  oje 


Accentro  cinnamon spice  zimt &orange el kremi 
Bee beauty garden shea body butter  tatlı badem ve nar 
Loreal skin perfection  cilt kusursuzlaştırıcı ve günlük nemlendirici krem
Loreal skin perfection cilt kusursuzlaştırıcı serum 
Nivea  micellar makyaj temizleme suyu 

Benri kulak temizleme çubuğu 
Aussie yıpranmış saçlar için yoğun bakım maskesi 
Giovanni  2 chic mandalina ve papaya yağı özlü ultra hacim  veren durulanmayan iksir 
Perfect purity bahçe nane aromalı ağız çalkalama suyu 
Benri  pompalı aseton 450 ml 
Eklips blender sünger 


Eklips seyahat şişeleri 
150 tl üzeri alışveriş yaptığım için makyaj çantası hediye ettiler :D 


İştee birinci gün alışverişim bu kadarrr:))) 
Bir diğer alışverişimde görüşmek üzereee:)) 

Yorumlar

  1. güle güle kullanın hepsini :) pamuk ve asetonlarda indirim olmadığı yazıyordu asetonu ne kadara aldınız acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5.52 tl ye aldım miktarlara baktığımda 2 kat miktarı olduğu için fiyatı daha uygun geldi

      Sil
  2. Aldıklarını iyi günlerde kullan :)
    Wet n wild ürünlerini Gratis'in hangi şubesinden aldın ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) Gratis İzmir Göztepe şubesinden aldım .

      Sil
  3. Öncelikle güle güle kullan tatlış, Wet n wild markasını hiç denemedim ama merakta etmedim değil ojelerini deneyebilirim sanırım. Aussie ye gelince uzun bir süre kullandım bu seriyi önce merakla acaba ne zaman işe yarayacak diye bekledim sonrada pes ettim. Ürünleri ilk kullandığında aa saçlarım canlandı dedirtiyor fakat sonrasında benim saçlarım bu markaya adapte olamadı sonuç alamıyorum umarım senin için güzel sonuçları olur çok öpüyorum canım sevgiler http://esralounge.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Wet n wild benim favori markam en azından ojeleri ve farları için şiddetle al derim :) Aussie 'yi öneren bana arkadaşlarım oldu dene bu marka indirime girmiyor pek denilince aldım bakalım görücez :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar