Yves Rocher alışverişi

Merhaba :)
Dün size Alsancak alışverişimin ilk durağı olan Sephora alışverişimi  anlatmıştım.  İkinci durak tabi ki Yves Rocher oldu. 

Bildiğiniz üzere Yves Rocher doğum günü ayınızda  sizlere 4 al 2 öde kampanyası sunuyor. Fakat bilinmeyen bir durum var ki sizinle paylaşmak istiyorum. Siteden hep alışveriş yaptığım için   Yves Rocher kartımı almamıştım. Meğer o kartı almanızın üzerinden 1 yıl geçmeden maalesef  hediyeden yararlanamıyormuşuz.

Yine de  Yves Rocher'nin indirim ve fırsatları  ile uygun fiyata ürünleri aldım. Alsancak  şubesindeki çalışanlarda o kadar tatlı ve güleryüzlüydü ki blogger olduğumu  söyleyince hemen bana sample ürünlerden verdiler.  Parfüm, gece gündüz kremi, anneme 60 yaş kremi  verdiler bir de kartı yeni çıkarttığım için 2 ay her alışverişimde geçerli %20 indirim ve ilk alışverişimde göz makyaj temizleme losyonu  hediyesi var. 
Ben kendime karma ciltlere yönelik bir tonik ve saç  bakım ürünleri aldım. 

Tonik karma ve yağlı ciltlere uygun  bir  tonik. İçeriği kaside Kökünden elde edilen Baikal Tozu ile cildi matlaştırır ve yağ dengesini sağlar. Kokusu da hoş  fiyatı 24.90'dan 19.90 tl'ye  inmişti.

İkinci ürün saç bakım serumu. Bu serum düzleştirici serum olarak açıklansa da içeriğindeki  Bamya Çekirdeği sayesinde pürüzsüz bir görünüm sağlarken kremsi yapısıyla  duş sonrası saçlara nemli iken sürüldüğünde kolay taranma ve nem dengesini korumaya yardımcı oluyormuş.  Kokusu da bamya diyince şüphe uyandırmasın hoş hoş bir kokusu var şampuan gibi :) Ürünün fiyatı 21.90 tl 

Üçüncü ürün ise yıpranmış saçlar için onarıcı bir maske.  bu maske Organik Jojoba ve Organik Karite Yağı var. Bu içerik dipten uca bakım sağlarken yıpranmayı ve kırılmayı engelleyen onarıcı  görevdedir. Fiyatı 21.90 tl   vee  bu alışverişte bir  saç ürünü aldığında ikincisi yani maske  %50 indirimle bana  geldi :) 

Umarım beğenmişsinizdir. Varsa sizin favori ürünlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim . 

Yorumlar

Popüler Yayınlar