Telefon aksesuar alışverişi

Bu ara doğum günüm yaklaştı diye kendime hediye alır oldum. Yok sürpriz  yapayım kendime diye diye delirdim sanırım. 


Kardeşimle Forum Bornova'ya  gittik ve tabi ki Bershka'ya girmeden olmazdı. Hemen aksesuarlara koştum vee ipad kılıfları ve iphone kılıfları arasında yok oldum. 

Stand da böyle stickerlar  hatta orta tuş için yuvarlak süslü stickerlar vardı. Ben bu arkalı önlü sticker ve kulaklık  yerine takılacak kalpli aksesuarı 12.90 a aldım:) 
 Kabartmalı bir sticker gibi olduğu için  çok beğendim bir de romantik ki sormayın :D 
İkinci aldığım ise. Claires'ten... 
Arkadan cüzdan diğer taraftan ise telefon kılıfı... 
Kredi kartlarınızı  ve paranızı koyabileceğiniz bir alan ve şeffaf korumayla kaplı şeffaf  ekranı görebileceğiniz bir bölüm var. İphone 5 için bu desen dışında başka modellerde var.

İphone ve Samsung içinde kılıflar bulunmakta ve hatta samsung modellerinde %50  indirim bulunmaktaydı. Bu kılıfı dışarıda 50 tl civarı gördüğümüz için kardeşimle ikimizde aldık 29.90tl 'ye :) 

 Doymuyoruz kılıf almaya  kendimi de biliyorum uslanmayız biz :) 

Yorumlar

Popüler Yayınlar