Maybelline dream fresh bb krem

Merhabaa :) 
Bugün maybelline dream Fresh BB krem deneyimimden bahsetmek istedim sizlere . 
Bu bb kremi aldığımda. Yapısı yağlı değil diye almıştım. Nemlendirsin ama yağlı olmasın demiştim. 
Ne çok yoğun ne az yoğun bir yapıda. Renk veriyor ama çok hafif. Bu açıdan ve ayrıca SPF 30 içerikli olması yazın kullanımlar için uygun. Yani olumlu özelliklere sahip.
Fakat  benim cildim karma olduğu için cildim yarım saat geçtikten sonra bu bb kremi kusmaya ,toparlanmaya  ve cildimin yağlı görünmesine neden oldu. Kardeşimin cildi daha kuru olduğu için ona uydu benim cildimde maalesef güzel durmadı. 

Ben o gün nedense ürünü cildime uygulayamadan aldığım için  göremedim etkisini el kuru cilt olduğu için. Güzel dursada cilt karma veya yağlıysa pek uyumlu olacağını düşünmüyorum. 
Bu arada  dirty works çekilişim hala devam etmekte beklerim :) tık tık

Yorumlar

  1. En sevdiğim ♥
    Uzun zamandır bundan başka bb krem kullanmıyorum diyebilirim.

    YanıtlaSil
  2. Ben de severek kullanıyorum :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar