Forbest'in şirin ürünleri

Kızlar bir sürü dükkan mağaza gezdim. Hep şeker tatlı sevimli ürünler ile mutfağımı düzenlemek istedim ama. Ya fiyatlar çoook pahalıydı ya da ürünler istediğim kadar şirin değildi. Forbest mağazasına  girdiğimde  gözüm döndü resmen. Hatta bazılarının açılmamış paketlisini bile istedim getirttiler depodan. Arayıp ürününüz gelmiştir bile diyorlar. Peki ben şirin neler aldım:) 

Kutularımı değiştirmek istiyordum öncelikle üzerindeki çay pasta bardak şekillerine bayıldım. Ekose deseni ve pembe olması ayrıca sevdirtti kendini.

Çay kahve, şeker  gibi ürünler  için bu 3 kutuyu aldım küçükten büyüğe fiyatları 6.90tl 7.90 tl ve 8.90 tl. 
Kurabiyeleri koyacağım  ama biri tuzlu biri tatlılar için olması için biri orta biri büyük boy  2 kutu aldım. Bunlar da 7.90 tl ve 8.90 tl. 
Üstlerindeki ve yanlardaki desen hoş değil mi?? 
Sonra 8.90 tl ye bir kendime tepsi aldım. Desenine bayıldım. Pembe ve turkuaz uyumunu severim:) 
 Fransa'da aşk başkadır sözüyle  bu romantik bardaklardan aldım tanesi 3.99 tl idi 
Ve son olarak amerikan servislerinden aldım. Bardak altlığı da olduğu için güzeldi. Fiyatını tam hatırlamasam da 6 tl civarıydı 6'lı set. 

Umarım beğenmişsinizdir. Ben bayılarak aldım Forbest'te epey çeşit var gidilmesi gereken bir yer. Siz hangi ürünü beğendiniz?? 

Yorumlar

Popüler Yayınlar