Dalgalı saç yöntemi

Cumartesi size ne çok yazacağım varmış benim meğer :) 
Geçen yazılarımın birinde pipet ile kıvırcık saç yapma  yöntemini anlatmıştım. Bu yazıya ulaşmak isteyenler tık tık

Bugün ise dalgalı saçın kısa zamanda. Fön , maşa veya saatlerce bigudili saçlarla dolaşmamak için  pratik bir yöntem söylemek istedim. 

 Sadece burgu yaparak saçlarınızı dalgalı hale getirebilirsiniz.benim gibi pırasa saçınız var ise 30 dk en fazla yetiyor.

Saçınızı  gürlüğüne bağlı olarak 4 ile 6 parçaya ayırıyorsunuz.  Bunları resimdeki gibi sarıyorsunuz. 

Açtığınızda bu şekilde  ortaya çıkıyor ve ellerinizle bu saçı  açıyorsunuz. Hepsi bu kalıcı olması için şekillendirici  önceden kullanabilirsiniz yada şekil verdikten sonra sprey ile sabitleştirebilirsiniz. 
Soldaki saç önceden şekillendirici sürülerek yapılan. Diğeri ise dalgalı ama. Doğal duran dalga
Pek şekillendirici sürmediğim için ve gür saç istediğim için sağ taraftakini daha tercih ediyorum :) 

Yorumlar

  1. Ben bunu denedim bir kere ama saçım hem gür hem de sert ve kalın olduğundan çok kabardı kötü oldu :( Ama şimdi daha uzun bir kere daha deneyeceğim, ıslatmaya falan gerek yok sanırım değil mi?^^

    YanıtlaSil
  2. ıslatmaya gerek yok ya nemlendirin yada şekillendirici besleyici kremlerden sürün yeterli :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar