Tommy hilfiger eau de prep tommy girl parfüm

Bu güzel bahar aylarına giriş yaptığımıza göre  artık kışlık parfümler yerine biraz daha fresh kokular seçebiliriz diye düşündüm ve sizinle  aldığım tommy parfümden bahsedeyim dedim:) 

Hep söylediğim gibi ben parfüm delisi bir insanım  onlarca parfümüm varken bile bir koku beni etkilerse alıyorum:) YKM'ye gittiğim bir gün haydi Melodi bir bakın parfümlerin arasında dedim.

Bu Tommy Hilfiger'ın Eau de Prep parfümüyle karşılaştım. Orta sondan beri Tommy parfüm almamıştım. O zamanlar T girl parfümü vardı. Seve seve kullanmıştım. Eskiden daha ağır  veya şekerli koku severken koku seçimlerimin de yaşla orantılı değişmeye başladığını fark etmiş oldum:) 
 Bir Tommy sadeliği var şişede kokusu ise  ağır değil. Parfümün içeriği için şöyle yazmışlar :
 "Üst notalarda,bosc armut, pembe karabiber, yeşil elma. Orta notalard, beyaz gül, menekşe Yaprağı, akdiken.Alt notalarda, sandal ağacı, misk, Endonezya’ya özgü silhat fraksiyon."

Ben çok ağır veya çok şekerli koku sevmediğim için çok beğendim :)  Fiyatı da 160 tl  fakat  indirim yakalarsanız 120'ye hatta  85 tlye  bile bulabilirsiniz :) 

Yorumlar

Popüler Yayınlar