Mascara karşılaştırması rival de loop- loreal

Bugün iki farklı markayı ele almak istedim. Fiyat olarak epey fark olan Loreal Telescopic ve Rival de Loop 3 in 1 Multi Effect  Mascara'yı sizin için karşılaştırdım. İkisi de farklı ürünler olduğu için sizde lütfen yorum yapın:) 






Bu  Rival de Loop un kirpiklerimdeki görüntüsü. Bir  takma kirpik etkisi açıkçası yapmadı ama  renk olarak oldukça siyah gösterdi. 

Bir de kirpik fazlaymış gibi gösterdi. Ama benim kirpiklerim uzun ve fazla olduğu için şaşırdığım bir ürün açıkçası çok olmadı ama fiyatına göre evet güzel bir ürün. İndirimde. Rossmann 'dan 6.25 tl gibi bir. Fiyata aldım.


Gelelim beni çok şaşırtan. Artık denemeden fırçasını görüp  asla almam dediğim bir ürüne .  Loreal  Telescopic Maskara  %40 indirimle 28 tl ye  geldi anneme. 

 Almadan bana denettirdi sen söyle alıp almamamı dedi. Hani biz kırk kere üzerinden geçeriz ya tel tel olsun. Sadece bir kat sürdüm  üstünden geçmedim ve slikon fırça olduğu için sanırım  tüm kirpiklerimi  yapıştırmadan Şekillendirdi iki fotografı da aynı şekilde Çektim çünkü kıyaslamak istersiniz diye düşündüm.  Yalnız bir  takma kirpik etkisi yarattığı  söylenemez. Uzun ve koyu kirpik göstermek isteyen için ideal :)

Fiyata göre evet Rival de loop. Epey şaşırttı beni ama  ben bildiğim markadan şaşmam diyenler için de  loreal  benim gibi Maybelline delisi birinin aklına girmiş bulunmakta.  Karar sizde :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar