Konjac Sünger

Merhaba :) öncelikle hava İzmir'de ne kadar yağmurlu olsa da  güzel bir hafta sonu umarım geçiriyorsunuzdur :)

Bugün sizlere Merve'nin bana hediyelerinden biri olan Konjac süngerden bahsetmek istiyorum. İlk ben de amann sünger işte diyerek almaktan çekindiğim bir ürün olduğunu itiraf edeceğim.Fakat deneyince ve bloglarda yorumlara bakınca gerçekten gerekli ve etkili bir ürün olduğunu anladım ( Hele şükürrr :) )

Konjac süngerlerin 7 tane farklı çeşidi var ve umarım bunların yüz ve boyun kullanımı dışında vücut için olanlarını da görürürüz :)

Bu ürün çok tatlı bir ürün neden mi ? ilk geldiğinde taş gibi ponza taşına benzeyen bir yapıda geliyor, bu konjac süngeri ılık bir suyun içinde beklettiğinizde ise yumuşacık bir sünger oluyor :) nem dengesini bozmuyor, peeling yapıyor, yeni hücre oluşumuna yardımcı olan  kil özlü bir sünger. Tanımda aynen şöyle yazıyor :) 

"100% Konjac (Amorphophallus Konjac) bitki kökünden elde edilen liflerden yapılan,nemlendirici ve alkali açısından zengin olup yenilebilen bir bitki. Natürel alkali oranı ciltteki asit ve yağ oranını çok güzel dengelerken süngerin eşsiz lifli yapısı, hassas bir şekilde cilde masaj yapıyor ve kan dolaşımını hızlandırıyor. Ölü hücreleri temizleyip yeni hücrelerin oluşumuna yardımcı oluyor. Yüzü inanılmaz derecede doğal bir şekilde temizleyip, nemlendiriyor ve ferahlatıyor" 

Hassas cilde sahipseniz korkmayın  tahriş etmiyor. Egzamalı ciltlerin bile kullanabileceği bir ürün olduğunu da okumuştum sitesinde. Temizleme jeli sabun  kullanımını kesebileceğiniz bir ürün :) ( Gerçekten kullanınca ben de inandım kendimde görünce ).6 çeşit konjac sünger bulunmaktadır. Her cilt tipine göre farklı bir sünger olması gerçekten güzel :) Bakalım o zaman bu sünger çeşitlerine ...


Konjac Charcoal-Bambu Kömürü: yağlı,  genç  ve sivilceli ciltler
Konjac Green clay – Fransız Yeşil Kil : Yağlı ve Karma ciltler
Konjac Red clay-Fransız Kırmızı Kil: Kuru ve Olgun ciltler
Konjac Pink clay-Fransız Pembe Kil :  Yorgun ve yıpranmış ciltler 
Saf Konjac Bebek Süngeri -Yuvarlak:Yeni doğan bebekler 
Saf Konjac Bebek Süngeri -Dikdörtgen:  Çocuklar 

Peki bu sünger nasıl uygulanıyor ?? 
Dairesel hareketler ile  yüzünüzde 2-3 dakika  uyguluyorsunuz . Fazlasını da yapabilirsiniz korkmayın hiç bir zararı yok :) Göz altı gibi hassas bölgelerde bile kullanabiliyor.

Uygulama bittikten sonra tek yapmanız gereken durulamak ve  bir yere ipiyle asmanız. 1- 2 gün içerisinde yine aldığınız gibi sert bulacaksınız süngeri :)  Ömrü ne kadar peki bu süngerlerin diyenleriniz kesin vardır. 

 Yoğun kullanıma bağlı olarak 1 ile 5 ay arası değiştiği bilgiler arasında. Ben Fransız Yeşil Kil olan Konjac Green clay kullanıyorum artık :)  Ve ilk kullanımdan sonra  nasıl bir heyecan yaptıysam sizlerle de paylaşmak istedim :))

x

Yorumlar

Popüler Yayınlar