El ve vücut peelingi

Merhabaa :) çekilişime son 1 saat kaldığı için listeleri hazırlamaya başlamış bulunmaktayım. 
Bugün uzun zamandır araştırdığım el ve vücut peelingimi buldum.  Güzellik salonumda kullanılan peelingler bizim küçük parçalı peelinglere benzemiyordu.
Biraz araştırdım ve Rossmann'da aradığımı buldum. Aradığım özellik  gerçekten ölü deriyi alacak buyuk tanecikli ve  yağlı bir üründü.  Yağlı olmasının sebebi ise yıkandıktan sonra kremli gibi  nemli ve yumuşacık kalmasından. 
Wellness Beauty markasının  el ve vücut peelingi içerisinde özel yosun ve deniz minerallerinin olduğu ve deniz tuzu gibi yapısı  olan bir ürün.

İçindeki yağ ise yumuşacık yapıyor derinizi. Kokusu da ferah.
Ben  gerçekten çok sevdim bu ürünü  aradığıma da kavuştum. 

Yorumlar

  1. Bu ürün Rossmann'a her girdiğimde dikkatimi çekiyordu, yorumları ilk defa burada gördüm :) Çok teşekkürler, deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzellik salonlarındaki kaliteli ve pahalı ürünleri de denedim inan aynı etkiyi veriyor gönül rahatlığıyla alabilirsin :)

      Sil
  2. Fiyati ne kadar?:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar