Dirty Works Alışverişim

Merhaba 
Bugün size Dirty Works ürünlerinden hangilerini aldığımdan bahsetmek istedim.  Dirty Works'ün önceki yazılarımda fırçalarından bahsetmiştim biliyorsunuz. 

Beğendiğim ürünleri olmasının yanında  şeker kutuları renkleri olması da beni bağlıyor ürüne ve markaya sanırım. 

Vücut setiyle başlamak istiyorum. Ben Dirty Works'ün çoğu ürününü denedim. Yeni başka ürün gördüğümde de hemen alıyorum. Memnun kaldığım vücut ürünlerini bir arada görünce hemen almak istedim. 

Vücut jeli. Scrub' ı ve body butter 'ını  aynı kutuya koymuşlar hemen aldım. Body butter'dan vazgeçemiyorum. En çok ona sevindim desemde scrub'ı da denemeye şansım olmuş oldu:) 
Asıl 'aaaa hemen alayım ne şekerrr' diye tepki verdiğim ve diğer törpülerimden  vazgeçtiğim Dirty Works  cımbız, tırnak makası, ve çok amaçlı törpüsü favorilerim arasında artık:)  paketi de kendisi de çok şeker ve uygun fiyata olması da süper :) 

 Artık size daha öncede gösterdiğim makyaj fırçaları gelse de onu da alsak:)))

Yorumlar

Popüler Yayınlar