elidor paketi çekilişi sonucuuuuu :)

tatataaaaaaaaaa işteeeee elidorrr paketini kazanan  şanslıııııııı :))) Bu ara Elidor reklamlarında çok görülen pembe serinin sahibi özlem olduuuu :)

Öncelikle tebrik ediyorum. Özlemcim eğer bana  bir hafta içerisinde ulaşırsan  çok sevinirim  bir an önce bu pespembe paketi sana ulaştırmak istiyorum sevgililer günü  hediyesi olarak :))) Kendi saçınıza uygun Elidor için TIK TIK


Diğer takipçilerim canlarımmmm  siz de lütfen tühh yaa demeyin daha  çekilişlerim bitmedi. Ne alışveriş yaparsam size de yapıyorum. Sık sık çekiliş yapacağım yakın zamanda bir tane daha var  takipte kalınnn :))))

Yorumlar

  1. Tühh :)) tebrikler kazanana

    YanıtlaSil
  2. çok sevindim, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana idolemelodi@gmail.com üzerinden ulaşabilir misin adres telefon numarası gibi bilgilerini alırsam bir an önce yollayabilirim özlemcim :)

      Sil
    2. Bilgilerimi gönderdim :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar