Deborah ürün incelemelerim

Herkese güzel günler:)Bugün Deborah pudra ve Deborah göz altı kapatıcısı hakkındaki deneyimlerimi sizlere anlatacağım.






Öncelikle kardeşimle beraber bu ürünleri aldığımı belirtmek istiyorum. 29 numara  Deborah pudrasını öncelikle ele alalım.  Ben pek pudra kullanmayanlardanım.  Fakat. Akşam dışarı çıkarken fondoten üstüne sabitlemek amacıyla ve matlaştırması amacıyla pudra kullanan biriyim.  Deborah pudra'nın rengi ne kadar bana tam olsada. Kardeşimde bende kullandığımızda. Bazı. Memnun etmeyen özelliklerini gördük. 15 tlye aldık indirimden pudrayı. İlk sürüldüğünde kadifemsi etkisi varsa da 1 saat içinde o matlık kayboluyor. Sorunlu ve kuru ciltlerde ise pütürlü etki yaratıyor. Bu hoş bi görüntü inanın değil. Zaten  parmagınıza bile sürmek istediğinizde nerdeyse hiç gelmiyor 3 kere uğraşıyorsunuz yüzünüzde etkili olması için. 


Bir daha kullanacağımı sanmıyorum pudrasını. Fakat göz altı kapatıcısını çok beğendim. 2 numara aldım ve yoğun olması  göz altı morluklarını ve kızarıklıkları başarılı bir şekilde kapattı. 


 Kapatıcıyı 20 tlye aldım umarım sizde dener ve memnun kalırsınız iyi alışverişler :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar