Beyonce pulse parfum

Merhabaaa :) 
Bugün sizlere yeni  aldıgın bir parfümü tanıtmak istiyorum. Bu parfümü  Beyonce hayranlığımdan dolayı denemek istedim. Beyonce'nin hem tatlı hem çekici kokusunu bu parfüm de bulabilmekteyiz. Beyonce'nin  ayni gun iki parfümünüde maalesef parfüm hastalığımdan dolayı aldım:))) 

Bu parfümün şuan. Beyonce pulse summer olanı da  pulse nyc olanı da var. Beyonce bu parfümü " notaları bergamot, armut yapragı, yasemin,orkide, Şakayik, misk, vanilya ve odunsu notalar olan Beyonce pulse, sahnede hissettiğim heyecandan esinlenerek tasarlanmıştır. Heyecanını kaybetmeyen, mutlu olmasını bilen Enerjik kadınların tercihi" demiştir.  Agir bir koku  değil ve eau de parfum olmasından da kalıcığını  anlarsınız.  30 ml 40 tl 50 ml  50 tl  ve 100 ml 70 tl ben Gratis'ten 100'lügu 50 tl'ye aldim. 


Guzel bir koku.  Tipki Beyonce gibi:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar